čtvrtek 12. dubna 2012

Bloglovin.

Bloglovin mi hodně zpříjemňuje život a jsem ráda, že mě na něj holky z jiných blogů upozornily. Řekla jsem si, že by mohlo být zajímavý zveřejnit všechny blogy/stránky, který v bloglovin mám:-) - třeba Vás některé taky zaujmou. No a pokud máte bloglovin i vlastní blog - neváhejte se opičit!

Angelic-perfection.net -> Cassidy. Mám pocit, že jsem se na její blog dostala přes Natálku:-). Hrozně milá a šikovná slečna, baví mě číst její posty a čtu jí už nějakou dobu.

Asi to zkousnu -> Blog, co sleduju tak týden možná dva a to díky komentářům slečny tady u mě. Něčím mě to zaujalo (možná mi to v něčem připomnělo samu sebe, když jsme byla mladší), tak uvidíme, co z toho bude:-).

Awesome people hanging out together -> Inspirovala jsem se u Sary. Fotky známých lidí všudemožně. 

Discombobulater -> Paul. Sleduju díky Nat. Má dobrý recepty a recenze:-) - škoda, že nepíše tak často. 

GetTheLouk -> stránky o líčení (neděste se, náhodou jsou super). Jsem na tyhle věci docela levá, takže díky Lou to snad bude časem lepší! A není to žádná blond pipinka, to je hlavní!

Heels in prague | a diary of a fashion survivor -> fashion blog Adély, který čtu poměrně dlouho ač na módu nijak zvlášť nejsem. Má hezký fotky a zajímavý outfity. (nechápu jak může nosit ty šíleně vysoký podpatky)

Hong kong, new york city -> Sarah. Její blog zbožňuju a je to moje velká inspirace. Miluju styl jakým píše!

It hurts so good - Charlottčin zápisník -> dostala jsem se k ní přes jiné blogy, bavila mě:-). Ale teď už nějak nepíše (asi rok).

It Tastes So Good -> zase Charlottka, ale tentokrát jídlová. Recepty.

Jane On The Move -> Jane čtu taky docela dlouho:-), je to moje věrná komentátorka. Mám ráda její fotkový a videový posty.

Make your own kind of music -> Hanita. Narazila jsem na ní omylem na nějakém blogu a začetla se neskutečně! Netrpělivě očekávám nové posty.

Martinovy Marnosti -> blog profesora, co mě učí ve škole, co jsme začali s holkama číst a nestačili se divit!

NANAVé -> Ef nečtu moc dlouho (pár měsíců), také díky komentářům tady. Její blog je svěží a velmi motivující. 

Out of focus: hannah & sara -> foto blog Sary a její kamarádky. 

Sandra Leopardová -> tak na tuhle hrozně známou fashion bloggerku jsem přišla díky článku u Natálky. Přišel mi ten její blog tak zvláštní a místy mimo, že jsem ho přečetla od začátku do konce a sleduju ho dál:-D

Šárčina "škola" vaření -> blog o vaření, kde jsem už jsem několikrát brala recepty a nápady. 

Simply breakfast -> fotky snídaní (vřele doporučuju blog navštívit)!

Simply Recipes: Recipes Only -> úžasná stránka o vaření. V angličtině, ale moc ráda jí sleduju a jedno to všechno uvařím!:-)

Smitten kitchen -> další stránka s recepty, ale i taková osobní a taky v angličtině. Paní má moc krásné fotky. Zkoušela jsem podle receptů i vařit a byla to mňamka.

So-magic.net -> tak Natálku asi nemusím představovat, mám pocit, že je takovým středobodem všech našich blogů:-D - takže tak!

STREET SOUL SHIT -> osobní blog, aktualizovaný v delších časových intervalech, ale něco mě k němu táhne.

Teruny blog -> další fashion blog. Mám ho spojený se Sandrou a Adélkou. 

The Burning House -> narazila jsem na něj v nějakém seznamu nejlepších stránek a hnedka mě to dostalo. Svůj příspěvek jsem odeslala dneska.

Tak a to je všechno. Pár blogů jsem rovnou přestala sledovat, tak se mi seznam trochu zkrátil. Jak jste na tom Vy? Kolik čtete blogů a které doporučíte?

3 komentářů :

  1. Skvělé. Tak se zase hlásím. :) Bloglovin' je nejlepší věc a koukám, že spoustu blogů máme společných, to je parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jů, mě těší teda:) taky máme společné. taky jich mám takhle málo. ale moje lidi skoro vůbec nepíší, kromě Jane teda :) kdyby Cassidy a Carrie psaly furt, svět by byl nádhernej :D

    a pověz mi, jaký jsi myslela, že mám hlas. fakt! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, to je milé vidět se tady .)))

    OdpovědětVymazat