čtvrtek 5. srpna 2010

Někdy to hold přijde...

Jsem doma. Sama doma. Už odvčerejška. Zkoukla jsem asi tak milion dílů Sexu ve městě a mám neodolatenou chuť popíjet na pohodlném křesle Cosmopolitan.  
Ve skutečnosti sedím u počítače, občas juknu na okno FB, popíjím Lambrusco a když se mi dotáhne další díl - koukám na Sex ve městě. A taky jsem divoce tančila na Shakiry Waka Waka;-).
Po x dnech jsem dohonila dny v Moleskinu. Do "svojí" kuchařky jsem nenapsala vůbec nic (jak jsem měla původně v plánu). Nehty jsem si neodlakovala a znova nenalakovala. Nešáhla jsem na učení. Nezačala jsem s dárkem k výročí. Kreativita mě chytá jen na pár sekund a pak uteče někam v dál. 
Jediné, co jsem udělala je, že jsem konečně viděla Kick-Ass, Schindlerův seznam, Souboj titánů, Emmu, Casablancu, Frajera Luka a Hvězdný prach a tak 3/4 L.A. Přísné tajné. 
Přemýšlím, že to aspoň trochu změním zase tady (když už je to na blogspot tak lehký). Je otázka zda mě kreativita popadne... a vzápjetí neopustí. 
Měla jsem v plánu dodat fotky k předešlému knižnímu příspěvku (jestli nebude staženej další díl - tak to možná udělám:-D).
Měla jsem v plánu napsat něco smysluplnějšího.... 
Někdy to hold přijde....
A zase odejde....



Cosmopolitan 
Složení:
vodka Absolut citron
Cointreau (fr. pomerančový likér, lze nahradit levnějším Bols Triple Sec Curacao
brusinkový džus
Limefresh (čerstvá limetová šťáva) 1 střik

Příprava:
Všechny suroviny protřepeme s drceným ledem v šejkru. Nápoj nalijeme do koktejlky a ozdobíme kůrou či kolečkem limetky.

0 komentářů :

Okomentovat