čtvrtek 2. prosince 2010

Snow Time.

Dojedla jsem bagel z M&S (muffin na mě ještě čeká) a můžu se konečně vrhnout na blog:-).

V neděli jsme se byli podívat na Staromáku na stromeček (jako ostatně každý rok). Tentokrát s celou K. rodinkou. Dali jsme si pečený kaštany (jako, že ochutnáme jaký to vlastně je) a pokud nemáte rádi podivnou chuť suchých brambor, tak si je radši nedávejte (mě to teda vůůůbec nechutnalo). Pak jsme zkusili i medovinu (ta teda taky nebyla nic moc) a nakonec jsme i letos našli stánek s piklema a čokoládou (my si ty pikle do tý čokolády namáčíme) mňam mňam mňam. Letos je stromeček moc hezkej, akorát nevim, proč v televizi vypadal takovej do červena, když pak v neděli na něm nic červenýho nesvítilo. Jinak klasicky milion lidí a velkej mráz. Ale já byla nadšená (jako každý rok)!

Včera jsem byla poprvé v nové práci - podepsat smlouvu a na zaučení. A trochu jsem se toho po cestě bála. Nakonec to bylo super a jsem z toho zase hrozně nadšená. Do konce prosince budu chodit na náhledy ještě a v lednu už asi začnu chodit s klientama sama (wow). Tak jsem zvědavá jaký to bude a tak. Mám tady štos papírů, který musím přečíst (různý metodiky, pravidla atd.). Každopádně bylo super jak jsem se pak vracela domů a nejvíc hrozně chumelilo a tak. Já tohle úplně miluju (nadávat začnu až tak za dva měsíce), když se k večeru vracím domů, všude takový to zimní ticho a hustě sněží. Když se zaposloucháte někde poblíž stromů, tak ten sníh vydává hrozně krásný zvuky. 

Byla jsem taky v knihovně zase a půjčila si fakt malinko knížek jenom, protože budou Vánoce a o nějaký jsem si psala Ježíškovi a navíc teda musím psát spíš bakalářku než si číst (že). Kupodivu jsem dneska zcela nečekaně opravdu vzala knížky k bakalářce do ruky a začala vytvářet obsah a dokonce jsem si udělala tu prezentaci na příští týden, kterou už jen doladím. Jsem se fakt překonala. 
Dopoledne jsem dneska nakonec vyrazila na nějaký nákupy (když jdu do tý práce až příští týden) a nakoupila si nějaký věci, co jsem dlouho chtěla a taky dárek pro maminu. Pro babi už dárek mám, pro Kíťu taky, pro tátu v podstatě taky a zbytek nějak seženu ještě snad:-).

Čtu teď zase další knížku od Murakamiho - Afterdark (zatím to vypadá dobře - jako vždy). Hodně jsem teď koukala na starší filmy, co jsem měla vždycky ráda (Kdopak to mluví a Denis postrach okolí) a taky jsem konečně sehnala filmy s Molly Ringwaldovou (Sixteen candles a Pretty in pink) - ač osmdesátky nemusim, tak ty filmy byly docela dobrý. Protože začal padat sníh a tak, tak jsem taky vytáhla nějakou starou americkou vánoční klasiku a zkoukla Miracle on 34th Street (1947). Po sto letech jsem se odhodlala i k Čarodějkám z Eastwicku a filmu Kid (1921) s Charlie Chaplinem (kouzelná věc). Hrozně hrozně moc moc moc mě nadchnul film Eat, pray, love a nechápu to průměrný hodnocení na csfd. 

Perníčky máme napečené a nazdobené. Bez obrovských palčáků nedám ani ránu. Velký hrnek čaje mi teď na stole stojí každý den. Poctivě otevírám okýnka v adventním kalendáři. Prosinec dorazil....


0 komentářů :

Okomentovat