pondělí 23. prosince 2013

Vánoce 2013.

Už před týdnem jsem chtěla psát o letošních Vánocích, vánoční náladě a tradicích, které si s K. postupně vytváříme. Ale pak se na mě všechno sesypalo a vánoční nálada, kterou jsem si všude nosila už od prvního prosince, byla ta tam.  Vše dovršeno v pátek na poště, když jsem zjistila, že na příští semestr musím zaplatit školné, ač jsem s tím vůbec nepočítala. 
Nicméně mám před sebou volno až do 2.1. a pomalu se zase dostávám tam, kde jsem byla. V sobotu jsme poprvé rozsvítili stromeček a byli jsme se podívat na ten velký na Staromáku. Přivezla jsem si cukroví od babičky, absolvovala jsem první vánoční návštěvu. Včera jsem dobalila vánoční dárky a pustila jsem si Grinche. Dneska nás s K. čeká náš Štědrý den, než se zítra každý rozjedeme za svou rodinou. Pak už ten rodinný Štědrý večer a kolotoč návštěv, předávání dárků a hory jídla.

Poštu jsem přežila poměrně rychle a dárek od Jane už leží pod stromečkem. Bramborový salát s avokádem už mám skoro hotový. Těsto na vánočku (kterou budu péct úplně poprvé) mi kyne. V playstationu už na nás čeká Sám doma a lenošivý den začíná.



0 komentářů :

Okomentovat