pondělí 7. listopadu 2011

Měla jsem dneska takovej náročnější den v práci, který neprobíhal jako obvykle.
Opět jsem vyrazila pro nějaký dárek k Vánocům a nesehnala to, co jsem chtěla.
Zamilovala jsem se do podzimních barev.
Potřebovala bych další přivýdělek a nebo novou práci - jenže té v Rytmusu se nechci vzdát.
Dawsons Creek - again! :-)
Chtěla bych k Vánocům hrozně moc tenhle DIÁŘ! - dokonce jsme kvůli němu ochotná vzdát se moleskinu.

Mám dýni a nevím, co s ní.
Potřebovala bych zase nějakou válecí sobotu s filmama a dobrůtkama.
Dlouho jsem nebyla nikde tancovat (jako FAKT! hodně dlouho) a docela mi to chybí.
Nemůžu pít od minulýho víkendu víno, takže asi budu muset přejít na pivo :-D. 
Pila jsem poprvé (vlastně po druhé) hoegaarden a vůbec to nebylo tak hnusný jako, když jsem to pila v Paříži.
Nechoďte a nekupujte si voucher do Steakhouse T-Bones - špatnej zážitek!
Koukněte se na film Hlava nehlava.


1 komentářů :