úterý 13. března 2012

Jsem zpátky.

Šest dní v Alpách je za mnou. Více o lyžování, o tom jaké to bylo a kde jsme byli Vám napíšu příště až bude víc času. 
Sedím teďka v Galerii Harfa a čekám až K. někoho dotrénuje. Koupila jsem si v KFC bramborovou kaši a nedali mi k ní vydličku a nemůžu odejít od stolu aniž bych tu nechala kabelku, noťas a nákup - ach jo! 
Chtěla jsem dát vědět, že na mě nespadla lavina, že jsem si nic nezlomila a že jsem v pořádku zase dojela zpátky. 
Akorát mě začali zase zlobit šlachy na ruce (asi potom lyžování), tak teď zase nosím ortézku na pár dní (špatně se v ní píše). 
Ve škole to začíná být čím dál tím víc šílenější a vypadá to, že tenhle semestr budu prodlužovat tak o šest let:-D. Měla bych číst tisíce povinné četby a psát stovky stránek prací. A chci taky pěkně se vším začít, abych pak v květnu a červnu až bude hezky nefňukala, že toho mám moc a nestíhám. Baví mě to studium čím dál míň:-/.
Musím vybrat sto fotek do alba a začít album vyrábět (koupila jsem si voucher a tak teď fakt musím už).
Dneska jsem poslala e-mail do yogaspace a na 99% od 4.4. začínám chodit na lekce jógy - po asi osmi letech, co o tom tajně sním. Ani nevim proč zrovna teďka, ale nějak zkrátka jo.
Taky jsem v pondělí o volném dnu chtěla konečně vyfotit fotku pro Burning house, ale nakonec jsem skončila u diakonie a konstituci o církvi (ano moje škole je opravdu opravdu zvláštní!). 
No a teď se tak trochu ve spěchu loučím, protože za chvíli už snad dorazí K., vezmu tu vidličku na kaši a pojedeme domů. 


0 komentářů :

Okomentovat