úterý 13. května 2014

Inspirations 02.

Reklamy na facebooku jsou docela peklo, ale občas se mezi nimi najdou zajímavé věci. Přesně takhle jsem totiž narazila na stránku Draw and Cook. Najdete tam krásně ilustrované recepty. Už jich mám několik připravených k tisku a k vyzkoušení.

Díky Joanně a Cup of Jo jsem objevila stránku Giveit100 - aneb practice something for 100 days. Takový videochallenge web, kde se lidi upíší nějakému úkolu (nejčastěji asi cvičení, ale třeba taky cvičí facepainting, učí se takové to coffee art, píší vzkazy, učí se na nějaký hudební nástroj, učí se s jojem a tak) a po 100 dní v kuse natáčejí krátká videa, které pak mohou sdílet přes web – nastavit si můžete i soukromí a světu se neukazovat. Pořád přemýšlím čemu bych se upsala :-).

Zajíc v krabici. Ani nevím už, jak jsem na to přišla, asi jsem četla nějakou recenzi na blogu na ně a hrozně mě to zaujalo. Jak propagovat zdravé potraviny, zajímavým způsobem. Zítra mi má dorazit má první objednávka, takže můžete čekat recenzi i ode mě. Těším se na to jak malá.

Díky Kristozkousne jsem objevila 100happydays. Všimněte si, jak mě tyhle challange úplně lákají – škoda, že mi tak dlouho vždycky trvá se do nich pustit. V téhle challange pro změnu 100 dní v kuse fotíte něco, co vám ten den udělalo radost. Dokážete si po sto dní každý den najít čas na něco pěkného?

Aplikace pro telefon. Dnes hry. Nejsem žádný šílený pařič her a rozhodně to nejsou moje nejpoužívanější aplikace. Ale jsou dvě hry, které vám s chutí doporučím. Jedna je doporučení od Lenyho a je to hra Plants vs. Zombies. Dost jsem na ní ulítávala – hlavně na prvním díle, který jsem asi po půl roce fakt dohrála až do konce. Druhý díl je zatím v procesu, ale zdá se mi už takový náročnější. Druhá hra je Guess the movie?, kterou jsem objevila na Get the louk. Pro filmové fandy naprosto ideální. Podle kreslených obrázků poznávate filmy nebo postavy. Komu jsem to zatím ukázala, tak na tom začal hrozně ulítávat. 

Natálka Oreiro dělá reklamy pro vlasovou kosmetikou Sedal - možná víte, možná ne. Nicméně v rámci těhle reklam natočila videa, kde vás naučí vytvořit si jednoduchý účes ve třech krocích. Líbilo se mi a tak posílám dál. Neskutečně sympatická žena!

Filmy, co bych doporučila za poslední dobu: Rivalové (2013) - konečně jsem to taky viděla, Víla (2011) - neuvěřitelně divnej a bláznivej film, Zachraňte pana Bankse (2013) - Walt Disney a pozadí Mary Poppins, Lásky čas (2013) - romantika jak vyšitá, Pěna dní (2013) - jak surrealistické!, Walter Mitty a jeho tajný život (2013) - dokonalé a ten soundtrack!, Ona (2013) - zvláštní a s atmosférou.

No a hit nakonec! 



0 komentářů :

Okomentovat