pátek 23. ledna 2015

Casual Friday.

Co vás čeká tento víkend?
Já se zítra chystám splnit většinu úkolů z to-do-listu, který nebere konce, užít si volný den a večer plánujeme s Kíťou takový oscarový filmový večer. 
V neděli (pokud to vyjde) bysme s K. měli jet do IQ parku či iQlandie do Liberce. Držte palce!

  • Holky od Akari sukní mají pár novinek a já mám pocit, že bezmezně nutně potřebuju novou sukni!
  • Kolega měl dneska v práci k obědu obalený lunchmeat! Prázdninové jídlo, co jsem milovala. Skoro vážně uvažuju, že si jednu konzervu koupím a zavzpomínám na staré časy.
  • Michelle z Browneyedbaker má konečně miminko!
  • Taky se teď na začátku roku snažíte jíst zdravěji? Tady najdete nějaké tipy na zdravé svačinky.
  • Znáte Candy Store? Pokud jste fanoušci amerického či britského jídla, tak vás tenhle krámek oslní. Zatím je najdete v Praze a v Brně, ale slyšela jsem, že letos plánují rozšiřování do dalších měst.
  • Jane mě nalákala a ráda bych si pořídila Instax mini, máte s ním zkušenosti?
  • Už několik dní uvažuju o tom, že se vrhnu na pečení tohoto koláče. Jen se trošku bojím kyselosti. Zkusit x nezkusit?


Další plakát, který najdete na etsy.com.

0 komentářů :

Okomentovat