pátek 20. března 2015

Casual Friday.

První jarní den a zatmění slunce (částečné). Možná tomu nebudete věřit, ale přesně si pamatuju, jak jsem trávila před patnácti lety to minulé zatmění. I letos jsme stáli venku a přes rentgen pozorovali tuhle ojedinělou událost (jen mě obklopovali jiní lidé). Zítra návštěva K. rodičů a večer fotbal. Neděli vidím na povalování u knížky a House of cards. Co vy a první jarní víkend? 

  • Měli jste jako malí rádi omalovánky? Já to zbožňovala. Víte, že existují i omalovánky pro dospělé? Dají se koupit na amazonu.
  • Asi víte, že se chystám (šetřím) na velký road trip po USA. Pokud vás něco podobného zajímá také - podívejte se sem! Na své si přijdou i fanoušci cestování po Evropě. 
  • Zničila jsem si dneska diář a poohlížím se po novém. Diáře Erin Condren mě zaujaly na první pohled. Jen je to teď docelá drahá sranda při nynějším kurzu dolaru. 
  • Máte rádi Pop tarts? Tenhle týden jsem zkoušela upéct domácí a byly výborné! 
  • Snažíte se být při vaření kreativní? Stránka foodpairing by vám mohla pomoct.  

Obrázek: www.etsy.com

0 komentářů :

Okomentovat