čtvrtek 30. dubna 2015

Makám na bicáku 5.

Oproti pondělí, kdy jsem byla hrozně nabitá, jsem ve středu zívala v práci už od oběda. Docela už mi odpadlo, ale takový to, že si říkám: "Ježiš, já musim do fitka. Ach jo." Beru to už tak jako v pohodě. Zkrátka chodím cvičit (další docela pokrok, zatím asi největší :-D). 
Přijela jsem dost na poslední chvíli, tak jsem se rychle převlíkla a šla dneska na pás. Pět minut jsem dala běh a pět minut rychlejší chůze. Zahřátá jsem byla maximálně (hahaha). S kondičkou to zatím taková pecka není no. 
Dneska jsme zase cvičili záda na strojích, TRX a s činkama, který měly 4 kg (slovy čtyři kila!). Jasný, vidím vaše záchvaty smíchu, ale já jako normálně doma skoro neuzvedla dvoukilovky, takže nejvíc hustě jsem si připadala! Pak jsem jela klasicky břišáky - dneska maličko stížený zkracovačky. Švihadlo - to bylo hodně vtipný a hodně jsem se cukala. Nicméně zvládla jsem čtyři série. Plank - vypadá to, že už ho zvládám půl minuty (příště to stopneme). Protažení a nakonec zase pás. Dneska se mi k tomu přimotal K., tak mi tam nastavil něco těžšího a těch deset minut bylo hodně dlouhých! 
Změřila jsem si obvody, protože se furt pozoruju v zrcadle a toužebně vyhlížím nějaký výsledky, který občas zahlídnu, ale spíš je to asi jenom zbožné přání než realita. Tak to pak budu mít čistý na bílým. Zveřejňovat je tady rozhodně nebudu (na to se moc stydím). 
Poslední dva tréninky mě fakt bavily a začínám se do toho opravdu dostávat. Nakonec do toho fitka snad budu chodit i ráda. Věřili byste tomu?


0 komentářů :

Okomentovat