čtvrtek 11. března 2010

Some happy day....

Popíjím ženský čaj (což ve mě vyvolává vzpomínky na listopadovou praxi ve školce) a chystám se konečně napsat delší příspěvěk. Uvidíme jak to dopadne. A poslechnout si k tomu můžete TOHLE.

Fashion blogy - víte vůbec, že něco takového existuje? Mě to vlastně nikdy nenapadlo. Pak jsem u Natálije četla její příspěvěk na tohle téma a došlo mi, že třeba Cassidy, kterou čtu, má taky tak trochu fashion blog. Nepřijde mi to úplně špatný. Třeba u Cassidy si o těhle věcech čtu ráda. Díky Natáliji jsem navštívila i Sandru Leopardovou, která mi zpočátku přišla fakt hodně ulítlá, ale přesto mi to nedalo a ten její blog jsem přečetla od začátku do konce (ať už jsem si o tom myslela cokoliv). Já osobně se asi na nic takovýho nechystám - za módní ikonu se zrovna nepovažuju a spíš tyhle tipy triky ráda odkoukám:-), ale má to něco do sebe a je fakt, že fotky si lidi na blogu prohlížejí hodně rádi.

Tím můžu navázat na to, jak v podstatě na všech blozích, které čtu je milion fotek. U mě jich moc není (vlastně žádný, když nepočítáme obrázek na konci příspěvku, který není mnou vyfocená fotka). Přemýšlela jsem nad tím, ale prostě nevím, co za fotky bych sem dávala. Já fotím docela často (to by vám K. potvrdil), ale nejsem si jistá jestli to jsou fotky pro tohle místo. Možná to prostě bude i tím, že tak úplně stylově nezapadám mezi blogy, který čtu. Chci tam vůbec zapadnout? Zajímavá otázka.....

Založila jsem s kamarádkou web/blog. Je o vaření (ha ha ha). Kulinářská výzva, kde se každá pokusíme ve svém "počínajícím" kuchtěním překonat.  Máme před sebou 42 receptů a ty pěkně jeden po druhém uvaříme, zdokumentujeme a vložíme na blog. Já už mám za sebou 3 a příště se chystám asi na kuře - tak uvidíme:-D. Docela mě to začalo bavit (vaření samo o sobě), je to takový trochu odreagováváníse moje a když to pak někoho potěší, tak proč ne. Navíc se zdokonaluju pro chvíli až třeba jednou opustím rodné hnízdo - hih.

Moc lidem (jen fakt těm blízkým a těm, kteří jsou do toho zainteresovaní) o F. neříkám. Ale tady si můžu říkat/psát, co chci (ha), takže.... Asi opravdu nastal definitivní konec našeho přátelství, který trvalo 5 - 6 let. Nejlepší kamarád, nejbližší člověk a pak přijde Š. a všemu je konec. Jestli mi někdo dokáže vysvětlit proč kluci chodí s holkou, která není hezká a navíc je totální diktátor a nepřátelskej člověk, tak budu ráda (jo uznávám - možná jsem trochu nespravedlivá a třeba je lepší než to vypadá, ale nemůžu si pomoc). Nikdy bych neřekla, že dopadneme takhle, ale v tuhle chvíli mě to prostě vůbec nemrzí (což je hrozný). Jenže proč se "kamarádit" s člověkem, který se na vás totálně vykašle a ještě se chová tak jak se chová.... uff..... njn nedá se nic dělat, jedna kapitola je za náma. Aspoň mám pěkný fotky... že jo :-D.

S K. je to teď naopak super. Mám pocit, že jsme tak nějak konečně našli rovnováhu v tom našem "šíleným" vztahu. Ta ledno/únorová krize nám asi docela pomohla. Poslední dobou je fakt zlatej (ťuk ťuk). Dostala jsem dopis, dostala jsem obrázek - no co víc si přát že jo:-). Úplně v klidu my to mít asi nikdy nebudeme, ale zase jak on sám říká - byla by to nuda a my se teda nenudíme asi fakt nikdy:-D.

Filmy, filmy, filmy. Poslední dobou na nich ulítávám čím dál tím víc. Starý, nový, komedie, romantika, drama - prostě všechno. Zajímalo by mě kolik filmů jste viděli z TOHOHLE seznamu.  Chodíte často na CSFD? Já jsem na svým profilu každý den. To nej za poslední měsíc (tzn. únor): Rain man, Řidič slečny Daisy, Pevné pouto, Bratři, Muž, který sázel stromy, Klub rváčů, Harold a Maud, An Education, Little Ashes.

A nakonec jako vždy žádná moje fotka :-D, ale obrázek/fotka odněkud.....

0 komentářů :

Okomentovat