čtvrtek 24. února 2011

Chci si koupit novej telefon od blackberry.
Chci parfém Coco Mademoiselle od Chanelu.
Chci novou kabelku.

Potřebuju dopsat bakalářku.
Potřebuju chodit hodně do práce.
Potřebuju připravit a udělat rozhovor.

Ráda bych zase začala pořádně psát.
Ráda bych, aby už bylo jaro.
Ráda bych jela za Kačkou do Montrealu.


Nejsem zrovna skromná já vím (:-)). Jsou věci, který prostě udělat musim (je vám asi jasný, který to budou), jsou věci, který prostě přijdou sami a jsou věci, který mají jen velmi malou naději na úspěch. Neříkate si taky někdy, proč život není jako ve filmu? Mě by to někdy život obrovsky usnadnilo...

Večer si pustím film, dám si muffina a mátovej čaj a budu si užívat pohodu než mi začne třídenní maraton. Blbej víkend!

3 komentářů :

  1. taky jsem chtela blackberry, ale ted jsem nejak zacla uvazovat o iphonu...ach

    OdpovědětVymazat
  2. Jakou kabelku přesně? :)

    Kolik stojí ten cheesecake z MaS? :)

    Blackberry bych nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně nějakou novou kabelku :-D, mám takovou nějakou menší představu, ale blbě se to popisuje (jsem na kabelky úchyl).
    Cheesecake stojí kolem 120,- -> ale daj se chytit slevy, kdy ho koupíš třeba za 80,-.
    Blackberry sice chci, ale rozhodně v nejbližších letech mít nebudu:-D, protože jsou vždycky důležitější věci na placení:-).

    OdpovědětVymazat