úterý 22. února 2011

Writing day.

Dopoledne jsem neplánovaně strávila u K.. 
Když jsem dorazila domů tak jsem vytáhla svůj oblíbený čaj na učení/psaní, udělala jsem si popcorn a zasedla k bakalářce. Chybí mi už jen kapitola a půl a budu mít hotovou teoretickou část. Nedávno mě dokonce v posteli napadlo i to, co bych mohla psát do tý praktický, takže to vypadá docela dobře všechno.
Včera jsem konečně po vystání půlhodinový fronty na poště poslala přihlášky na VŠ a je na 99% jasný, že skončím na magisterským ETF. 
Potřebuju vymyslet rozhovor na Psychosociální krizovou pomoc a pak ho taky zrealizovat (docela mě to děsí).
Nastahovala jsem si hrozně moc starejch americkejch filmů a těšim se na večerní filmový večery.
Doma nastalo dietní období, takže teď všechny péruju a zmizeli všechny čokolády, sušenky a věci, po kterých se tloustne (i když já teda nehubnu:-D). Zatím to funguje týden a docela to jde (až mě to překvapuje, protože u nás na tohle nikdy nebyla disciplína, ale jak říkám - jsem fakt TVRDÁ).
O víkendu mě čeká školení, na který se nejvíc nejvíc netěšim, protože tam od pátku do neděle budu fakt většinu dne a propásnu tak oslavu narozenin a konec sálovky (ach jo, ach jo, ach jo).
Minulej víkend jsme využili konečně ty vouchery na hamburgery v Solidní nejistotě a bylo to výýýborný. Dali jsme si k tomu jumbo Cuba libre a já jsem pak neodolala skvělýmu Cosmopolitanu. Pak jsme přesedlali do Popu a druhej den mi po šesti litrech sangríi nebylo teda vůůůbec dobře - a to jsem musela k babi na oslavu narozenin (velice kruté vstávání a cesta od K. domů). 
Po zítří mě čeká konečně normální kadeřník (modlím se, aby normální byl) a možná mě po půl roce někdo ostříhá tak, abych se doma nemusela dostříhávat sama a mít pak křivý vlasy:-D.
No a taky se konal třídní sraz, co jsem pořádala. Vlastně to bylo docela úspěšný řekla bych (přišlo fakt hodně lidí i profesoři). Tak úplně jak jsem si to představovala to nebylo, ale co. Příště tak za čtyři roky zase:-D.

Tak a po sepsání zcela náhodných myšlenek o tom, co se dělo a bude dít zase mířím zpátky k metodám strukturovaného učení, ať mám toho, co nejvíc.




2 komentářů :

  1. to vypada fajnove....s bakalarkou a se vsim...
    tak se pak pochlub, ktere filmy stoji za videni...

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj až jich bude zas víc, tak určitě dodám tipy:-). Jinak jsem ti na blogu chtěla nechat už dva komentáře a nikdy se mi tam nechtěj vložit:-/

    OdpovědětVymazat