středa 10. srpna 2011

Dead things.

Jsem hrozně pověrčivá. -> proto všechno zaklepávám do zubů, proto sleduji jaké číslo metra mi přijelo, proto sleduji jakékoliv znamení
Cítím se bezpečně v "zajetých kolejích". -> proto je pro mě důležitý můj osobní prostor, proto mám ráda ve věcech určitý řád, proto pro mě i maličkosti znamenají tolik.
Věřím, že všechno má duši. -> proto tolik pečuji o své věci, proto se k věcem někdy chovám jako k živým.
Knížky jsou mojí nedílnou součástí. -> proto mám vždycky nějakou u sebe, proto není v roce žádná doba, kdybych něco nečetla, proto bude knihovna první věcí v mém bytě.
Vzpomínky jsou mojí vlastní knihou života. -> proto si skoro všechno zaznamenávám, proto si skoro všechno schovávám. 
Psaní je můj vnitřní hlas. -> proto se mnohem lépe vyjadřuji psaným slovem, proto sedávám s tužkou a blokem, proto je pro mě možnost psát vším.
Jsem snílek. -> proto se dokážu zasnít v kteroukoliv denní dobu, na kterémkoliv místě, proto mám bujnou fantazii, proto častěji sním, než jednám

Zvláštností je nespočet...


1 komentářů :