středa 11. dubna 2012

J'y Suis Jamais Alle.

Jsem nastydlá, unavená, je mi divně a jako vždy se mi udělaly afty :-(. Přesto jsem docela produktivní a nepropadla jsem válení v posteli. 

Včera jsem měla po práci sraz s Kíťou, aby jsme mohli konečně využít voucher do Mazanýho králíčka, co jsme si koupili někdy v únoru - "pozdní oběd" nebo-li "velká žranice". Restaurace/bar/diskotéka pěkná - hodně tam dělá ten styl Pulp fiction (to je jasný, že jo), všude hlášky a obrázky z filmu. Kožený pohodlný sedačky, americký auťáky, takovej americkej styl prostě. Jídlo a ceny jsou hodně podobný Friday´s. Celý den jsem se na to připravovala, takže jsem si dala ráno akorát snídani a müsli tyčinku. Stejně jsem to pak absolutně nemohla sníst a od všeho jsem něco nechala (fakt to nešlo! - myslela jsem, že prasknu). A tak jsem si dala:

Pulp fiction lístky :-D, uvnitř byly super hlášky

Králíčkova limonáda (top secret recept) nepopsatelná chuť!
Tortilla chips s chipotle salsou a zakysanou smetanou (hrozně moc mi jich dali!)

Roayal cheeseburger, hranolky, koktejlová omáčka
Domácí cheesecake s jahodovou omáčkou a karamelem
Zážítek parádní! Jedla jsem pak až dneska někdy v deset dopoledne. Doporučit to s klidným srdcem můžu:-).

Dneska jsem byla na druhé lekci jógy, která byla trochu jiná a taky trochu těžší. Ranní vstávání nebylo o nic lepší než to minulé, ale snad si časem zvyknu - po zbytek dne jsem pak úplně grogy a to mě od příštího týdne čeká po józe taky škola. 
Jak jsem si slíbila, tak také dělám. Takže jsem dneska odevzdala další referát a přečetla knížku na další, co napíšu a odevzdám snad zítra. Stejně mi toho ještě zbývá kupa. Příští týden bude časově hodně náročný, tak toho musím udělat, co nejvíc. Jenže si chci taky užít poslední dny volna.... Musím to nějak skloubit.
Upekla jsem dokonce i ten třešňový koláč, jak jsem měla v plánu. Až na to, že jsem ho zapomněla v troubě a kůrka na vrchu je trochu tmavší než jsem chtěla, je výýýborný!


Chtěla jsem dneska dokončit taky seznam 1001, knih - ale ještě pořád zbývá necelých 150 knih, tak snad do konce týdne:-).
Měla jsem v plánu udělat i burning house fotku, ale zradily mě baterky ve foťáku, takže nabíjím a zítra se na to vrhnu.
Za pondělí a úterý si můžu odškrtnout další dva starší filmy: Moderní dobu s Chaplinem a Draculu s Belou Lugosim. Uvidíme, na co bude nálada dneska.
Zbývá mi poslední díl Wonder Years - ach!
Miluju soundtrack Amélie z Montmartru! 


0 komentářů :

Okomentovat