čtvrtek 26. dubna 2012

Konečně je tady jaro...

Dneska je tak krásně, že musíte mít všichni určitě tak super den jako já:-).

Den jsem začala s knížkou v posteli. Venku krásně, sluníčko, teplý vzduch. Dala jsem si pomalou klidnou snídani a pustila si svůj Spring morning playlist. Pak Chinaski a celá 1. signální a dodělávka na paperu do školy proběhla naprosto hravě. Dva díly poslední série DC, oběd a pošta. Poprvé jsem vyrazila ven v tílku a bylo mi vedro. Vyzvedla jsem si Pohyblivý svátek od Hemingwaye, vydání z roku 1966. Koupila jsem tuhle skvělou knížku (mám jí v top ten už hodně dlouho) za pár korun na aukru. Pak jsem skočila do knihovny a vybrala další knížky ze seznamu 1001 knih, no a nakonec jsem jela za K. na Blanici na malý pivo.
Na Karláku byl park plný posedávajících a polehávajících lidí (asi to tak bude ve všech parcích). 
Konečně je tady jaro...

Momentálně sice sedím na přednášce ve škole, která končí "až" v půl sedmý, ale co..... Dneska je zkrátka báječný den.


0 komentářů :

Okomentovat