středa 13. února 2013

It´s time.

Předminulý víkend jsem začala psát diplomku. Napsala jsem 1,5 strany. Nijak zvlášť mi to zatím nejde. V týdnu na to nemám myšlenky, čas ani klid a o víkendu se většinou najde lepší zábava. Čas letí a protože vím, že kvůli práci nebudu mít tolik času jako na absolventku a bakalářku, tak začínám raději "už" teď (do května musím mít odevzdáno). Říkám si, jestli jsem si nevzala moc těžké téma - na druhou stranu, když už se s tím píšu, tak ať to má smysl. Děkuju Carrie za její post o tipech na psaní bakalářky - připla jsem si ho i na svůj pinterest. Stáhnout speciální ikonku pro složku Diplomka a udělat si bublinkovou strukturu diplomky jsem zvládla velmi rychle. Teď ještě udělat časový plán a doopravdy se do toho vložit! Držte mi palce!

 

Při příležitosti vyzvednutí objemné knížky o Psychopedii jsem se opět vydala do své hostivařské knihovny. Nedávno jsem si říkala, jak se super, že mám knihovnu v podstatě hned u domu (když jsme vybírali byt, tak i tohle byla jedna z mých sledovaných položek :-D). Přesto se mi stýská po té mé opatovské (jejíž návštěva mi hold zabere víc času a tak jsem tam teď dlouho nebyla), protože tam člověk v 80% vždycky sehnal to, co chtěl. Nikdy tam není úplně prázdno, nikdy se tam vyloženě nemačkáte. Není obrovská, ale ani malinkatá. Znám tam "své" knihovníky, vím, co kde najdu, po čem, kde pátrat. Uklidňující místo - můj druhý domov. Hostivařská knihovna je vyloženě malá. Skoro vždycky je tam prázdno, takže je tam absolutní divný ticho a do toho zaznívají pouze hlasy dvou (ano jenom dvou) knihovnic, které si povídají o tom, jak nastavit zvuky v počítači. V podstatě nic, co byste si tam chtěli půjčit tam není - si říkám, co v tom jejich fondu vůbec je (wtf). Když něco hledám, tak to hledám sto let (a to jsem v hledání knížek v knihovně fakt dobrá) a nebo to nenajdu vůbec a knihovnice nejsou zrovna dvakrát vstřícné. A tak jsem se rozhodla, že hostivařská knihovna bude jen mé vyzvedávací místo pro rezervace a aspoň jednou za měsíc si udělám čas na pořádnou návštěvu mé domovské knihovny, kam chodím už přes deset let a dokud tam ta knihovna bude stát, tak tam asi taky chodit budu! Toť vše ke knihovnickým nářkům.... :-D

Friday´s bylo super. Sokolský ples se opět vydařil (a s K. jsme dokonce ladili barvami). Poprvé jsme s K. a kamarády byli v Saunovém světě v Čestlicích (zajímavý zážitek). 

Hodně teď koukám na filmy. Pořád cvičím, i když je pro mě někdy těžké se donutit, protože jsem člověk, co potřebuje vidět výsledky věcí, co dělá a u cvičení je to trochu na delší časový horizonty. Skoro každou neděli peču či vařím něco sladkého. Naučila jsem se číst dvě knížky zároveň - jednu cestou do práce a druhou před spaním. Pořád zabíjím všechny květiny v bytě a je mi z toho smutno. 
V pátek kamarádovi narozeniny, v sobotu diplomka a v neděli mamky opožděná oslava narozenin (na kterou  mám pro ní nejvíc super dárek). A zítra Valentýn :-).

1 komentářů :

  1. Ta knihovna za barákem vypadá asi stejně jako Hostivařská... a ta Opatovská mě štve, maj tam vždy to, co chci a je přitom z ruky (naštěstí to mnohdy má i ulozto :D)
    Já už zas neumím číst jen jednu knihu naráz...

    OdpovědětVymazat