čtvrtek 24. ledna 2013

Čtvrtek.

Každý den teď po cestě z práce pozoruju na Hájích sáňkující děti. Včera jsem dokonce uvažovala o tom, že se některého z dětí zeptám jestli by mi boby na chvilku nepůjčili. Kdy jste naposledy sáňkovali, bobovali nebo se vozili na lopatě? U mě už to rozhodně pár let bude. 

S cvičením to zatím vypadá dobře a i přes bolavé tělo jsem do toho pořád nadšená. 

Včera jsem byla poprvé na opravdové návštěvě u nás v hostivařské knihovně. Prohlížela jsem regály, hledala knížky a půjčovala si mimo knížek k diplomce i beletrii. Sáhla jsem po Nadějných vyhlídkách (snad je konečně přečtu), Koně se také střílejí (třeba se pak podívám konečně i na film) a po knížce od autorky Pay it forward. Každopádně mi bude nějakou dobu trvat než se k nim dostanu, protože nový Murakami je poměrně obsáhlá knížka. 

Chystám se shlédnout nějaké nominované filmy na Oscara - viděl jste už někdo nějaký a můžete něco doporučit? 

Dneska mi začaly lekce angličtiny v práci. Jsem naprosto tragédní v oblasti mluvy. Kdybych dokázala říct tolik, kolik v angličtině rozumim, byla bych master. Snad se díky lekcím konečně rozmluvím! Příjezd Skotů se totiž blíží!

Neustále se odhodlávám, že zajdu k zubaři s bolavým vrtaným zubem (jenže vyndání nervu mě strašně neláká) a že se objednám na trhání osmiček (čehož se od doby, co jsem četla příspěvek o trhání osmiček u Carrie, šíleně bojim).

Zítra Friday´s a v sobotu Sokolský ples. Koupila jsem si super levný krásný šatičky v New Yorkeru!

Zítra ať to všem pracujícím rychle uteče a užijte si víkend! 

0 komentářů :

Okomentovat