pátek 29. března 2013

Tak mě někdy napadá.

K. měl včera magisterskou promoci, navíc byl vybrán, aby přednesl promoční projev. Dojemná, velkolepá událost. Sjela se celá rodina, bylo to vtipný, velký a poměrně náročný. Dva dny s rodinou, do pozdních hodin, spousta jídla a pití. Diplom už si trůní v knihovně a doufejme, že nakonec tam budou tubusy čtyři:-).

Zimní počasí už začíná být opravdu otravné. Copak jaro nikdy nepřijde? Často mi to teď připomíná mojí oblíbenou část z Hemingwayova Pohyblivého svátku

Poslední dobou mě pobolívají záda - tak jsem si koupila masáž. V salónu, co mám za rohem od práce a moc se na to těším. Jde o Rituál pěti elementů a jelikož to bude teprve po druhé, co jdu na masáž, tak jsem na to zvědavá. Snad mě tentokrát bude masírovat žena a ne muž. 

Zítra budou v televizi dávat Pretty woman - láska z dětství! 

K. si minulý týden pořídil na PS Fifu 13 a poprvé docela lituju, že jsme tu konzoli kupovali :-D!

Umím luskat prsty jenom na levé ruce a to samé s takovým tím startrekovým znamením/pozdravem či co to je. 

V týdnu jsme po večerech s K. koukali na Tajemství hradu v Karpatech a Adéla ještě nevečeřela, tyhle filmy jsou fakt báječný! Jaktože už poslední dobou nic dobrýho netočíme?

Pokaždý když teď procházím knihkupectvím (což je moje oblíbená uklidňující činnost), se dívám po knížkách v angličtině a přemýšlím, jakou bych si měla pořídit, aby se mi dobře četla a nebylo to na mě moc těžký. Zároveň teď vyšlo hodně knížek, co bych si ráda pořídila i v češtině. Nevím, co dřív a za co dřív utrácet:-).

Znáte film Bravo, girls!? Nesmějte se mi jako! Když jsem byla tak o deset let mladší, tak se mi to hrozně líbilo, tak jsem se po tom dnes poohlédla a plán na večer je jasnej. Jen nevím, jak se to bude líbit K. :-D.

Jsem pořád taková unavená a líná a nic se mi nechce. Strašně mě to štve a nevím, co s tím. Snad se brzo zase nějaká energie dostaví...

Dochází mi poslední dobou nápady na vaření. Co doma vaříte vy? Co máte rádi a co vás nikdy nezklame? Čekám na Vaše tipy:-).

1 komentářů :

  1. 1) taky mě poslední dobou bolí dost záda a přemýšlela jsem o masáži, ale nikdy jsem nebyla..
    2) pretty woman <3
    3) Bravo, girls! jsem kdysi taky viděla. :))
    4) Unavená, líná...jsi si jistá, že tohle nepíšu já? :D

    OdpovědětVymazat