pondělí 13. května 2013

Květen.

Jak už jsem trošku psala, tak nejtěžší zkouška u paní BB je za mnou. Na to, jak moc jsem se toho bála, jsem zvolila tu nejvíc nebezpečnou metodu (naučit se jenom dvě otázky a doufat, že je dostanu). Dostala jsem je a vypadalo to, že jsem strašně nadrcená. Snad budu mít takové štěstí i při obhajování diplomky, kterou doufejme začnu pořádně psát, abych v lednu mohla konečně se školou definitivně skončit. 

Ještě před zkouškou nás však čekala milá událost - Majáles. Byla jsem tam letos poprvé a opravu to stálo za to. Kromě ošklivých toitoejek snad festivalu nemůžu nic vytknout. Objevili jsme dokonce stánek s neskutečně výbornýma langošema, který vypadali jak od mojí babičky a koupila jsem si parádní pláštěnku, kterou jsem pak večer nakonec i využila. Hlavní důvod proč jsme na Majáles šli, bylo vystoupení Kryštof. Tentokrát jsem se nenechala zviklat a hodinu předem jsem stála ve druhé řadě u pódia (moji kamarádi ze mě nadšení moc nebyli). Celý koncert jsem proskákala a prozpívala a užila jsem si ho na maximum - vůbec nevadilo, že jsme s K. show viděli už po druhé. Dokonce se tam dva lidi během vystoupení zasnoubili (přímo na pódiu!) :-D. Nohy nás cestou ze Stromovky bolely strašlivě - řekla bych skoro tak moc, jako mě bolely po celém dnu v Disneylandu.



No a protože jsem udělala zkoušku a měla jsem z toho radost, tak jsem si koupila myčku :-D. Dřív mě bavilo mytí nádobí a byla to taková moje relaxační činnost. Můžu vám říct, že od té doby, co jsem se přestěhovala do bytu, kde nebyla myčka a nádobí jsem musela mýt 3x denně, tak mě to docela přešlo. Navíc jsme protočili hrozně moc vody, takže nebylo těžké si to prosadit. Už týden teda nádobí pěkně naskládám do košíku a nechám pracovat stroj - sem tam si relaxačně umyju nějakou tu skleničku nebo nůž a všechno je zase fajn.

Začala jsem běhat. Náš nádherný Hostivařský lesopark mě tak nadchnul, že mě to fakt baví a nevadí mi, že každý víkend po snídani vybíháme. Myslím, že se to docela začíná i lepšit a brzo snad zvládnu běžet celý okruh bez chodících přestávek. A jestli mi to vydrží, tak si koupím Nike+ senzor a nový boty na běhání, aby se mi běhalo ještě líp. Nutně potřebuju nějaký pohyb, protože co bydlíme s K. sami, tak jsem docela přibrala a začíná mě to štvát, znáte to. 

Robert Fulghum přijel do Prahy propagovat novou knížku: Vzpomínky na jedno dobrodružství a o víkendu bude hostem na Veletrhu knih. Já budu o víkendu na Wellness víkendu, takže to prošvihnu, z čehož mě málem kleplo, když jsem to zjistila. Nicméně dnes jsem si novou knížku vyzvedla v Paláci knih a ve středu tam půjdu aspoň na autogramiádu. Hrozně se těším až se do ní začtu, jako pokaždé, když vyjde nějaká nová. Zároveň jsem se konečně odhodlala a koupila jsem si svojí první knížku v angličtině, jsem zvědavá jestli jí přelouskám. Ráda bych jednou chtěla mít takovou slovní zásobu, že budu moct číst v angličtině cokoliv, protože hodně knížek, které mám na seznamech knih k přečtení, nejsou přeložené do češtiny. 

Hodně teď vařím a peču a někdy dokonce zvládnu něco nafotit, tak se můžete těšit na příspěvek plný jídla :-). Máte nějaké tipy, kde najít zdravé recepty?

Za necelé dva týdny letím do Skotska. O víkendu konečně relaxační wellness. Stáhla jsem si všechny díly Kačerova a mám teď u čeho po ránu snídat. Objevili jsme s K. Modern family. Pěstuju si na balkóně bylinky. Začínáme plánovat moře. 

0 komentářů :

Okomentovat