pátek 10. května 2013

Pahýl.

Už jedenáctý den mám rýmu (velkou rýmu) a nemůžu se jí zbavit. Beru céčko v tabletách, beru Preventan, jím kvanta ovoce, piju ovocné šťávy a smoothie a stejně se mě ta rýma drží jako klíště. Bohužel to došlo tak daleko, že zítra ráno půjdu ke své obchodní doktorce (ke které nechodím nijak zvlášť ráda). K. mě nakazil a uzdravil se za čtyři dny, tak kde to jsme? 

Mám teď minimálně jednou týdně asistence ve Starbucksu na Václavském náměstí, takže dost často nakupuju potraviny v Marks&Spencer. Máte to tam taky tak rádi? Kdyby to nebylo tak drahé, tak nenakupuju nikde jinde (zvlášť od té doby, co se rozšířili o čerstvé potraviny).

Nedopsáno..... Jelikož jsem se učila na bláznivou zkoušku u BB, kterou jsem zcela nepochopitelně nakonec zdolala, ale stálo mě to moje nervy! 
Dovolená strávená rvaním si vlasů, čtením zákonů, otázek a standardů, popíjením, koukáním na seriály a dopisováním úkolů. 

Byla jsem na Majálesu, vyšla nová knížka od R. F., začala jsem běhat, pekla jsem, koupila si myčku .... ale o tom v dalším příspěvku :-).

1 komentářů :