středa 26. března 2014

Jak jsem dneska byla hrozně produktivní.

Na mém pomyslném to-do-listu pro tento den zbývají už jen dvě věci a tak zasedám k notebooku se lžičkou plnou arašídového másla a jdu vám zase jednou napsat něco o tom, jak se mi žije. 

Poslední dobou je to na všech frontách hodně hektické a nestíhám vůbec nic, co potřebuju - od objednání doktora, po založení nového účtu. Dneska jsem se nicméně konečně kousla a pár věcí si můžu s radostí odškrtnout. 

Byla jsem v Airbank, založit si nový účet. Ve spořce mi skončil studentský účet a jejich služby se tak stávají hodně nevýhodné. Dlouho jsem uvažovala kam přejít a nakonec mi ve výběru zůstala Fio a Airbank. Airbank se mi tak nějak zdála solidnější, tak to vyhrála. Pobočka na Andělu byla úplně jak z tý reklamy :-D. Paní, co mě obsluhovala byla až děsivě milá, všechno tam bylo přívětivé, skoro vám div nenabídnou dortíček. Vlastně to bylo docela příjemné - jen na to v Čechách asi nebudeme moc zvyklí. Celé založení účtu trvalo asi 10 minut, karta mi přijde do týdne a jinak už můžu fungovat. Teď ještě rušení účtu a přesouvání financí a budu svobodná! 

Finišuju diplomku - zbývá mi přesně 35 dní do odezvdání a napětí vrcholí. Dneska poprvé po tom, co jsem nad tím zase hodinu a půl seděla, jsem si říkala, že to snad fakt doopravdy dopíšu (no nic jiného mi stejně nezbývá). Nechápu analyzování a kódování rozhovorů, takže se trošku bojím, že interpretace výsledků by Michelle bude malinko fake:-D.  Nemůžu se dočkat poslední tečky, vytištění a dne, kdy půjdu z obhajoby (flaško tequily, co stojíš nahoře na lince - třes se!). V pondělí jsem zaplatila poplatek za delší studium a jsem totálně na dně svých finančních zdrojů, ach jo! To je trest za to, že jsem to napsání diplomky tolik odkládala:-(.

Projela jsem si první část Albert magazínů, vybrala recepty, co v nejbližší době vyzkouším a označila si ty, co uvařím někdy jednou. Včera jsem dělala medové papriky plněné sýrem a bylo to delikátní!

Konečně jsem pročistila a prohrabala externí disk - uff. Někdy možná proberu a roztřídím všehny fotky po tisíce složkách. 

Letošní rok zatím stojí nejvíc za prd a mám pocit, že aspiruje na rok 2001, který byl až do teď nejhorším rokem, co mě potkal. Asi před dvěma týdny jsem si vylila čaj do starého notebooku, kde píšu diplomku (slzy byly už několikrát), rozprknul se mi černý mastný krém na boty po celé chodbě (i po bílých stěnách, že jo) a čekám, co dalšího ještě přijde. O osobních krizích ani nemluvím. Pořád věřím a doufám, že až odevzdám diplomku, tak se to nějak zlomí - tak mi držte palce!

V pátek jsme slavili Kíti narozeniny v klubu Nebe. Po sto letech jsem si zase zatancovala a objevila jsem nový naprosto nejlepší koktejl ever - Vanilla rain (vanilková absolutka, lime, sprite). Jak jsem takhle byla pařit po dlouhé době, tak jsem se zase pobavila nad tím, jak to na těhle místech chodí (hahahaha). 

Čtu životopis Kurta Cobaina a znovu jsem se zamilovala do Nirvany. Tu knížku hltám každou volnou minutu a nemůžu se jí nabažit. 

Ač jsme teď docela bez peněz a máme spoustu balení, tak jsme potřebovali nějaký úložný krabice do skříně a museli jsme do Ikei. No jasně, že jsme si nepřivezli jen úložný krabice, ale taky křesílko, parádní obrazy na zeď a veliký skleničky na víno. Ikea je mor!

Příští týden poslední dvojdíl HIMYM a je navždy konec - jsem zvědavá, jaké bude finále. 

0 komentářů :

Okomentovat