čtvrtek 25. září 2014

Zpátky v čase část druhá.

A jedeme dál v naší jízdě zpátky v čase. 

Richard Gere, protože Pretty woman je můj zamilovaný film. Brandon Fraser - no řekla bych asi, že z fotky je to jasný. Meg Ryan, protož Láska přes internet. Kerry Russel, protože Felicity a protože kdo by nemiloval ty její vlasy. Chad Murray, protože je prostě pěknej a Bernardo Paz z telenovely Vidas Prestadas (:-D).
No a volně navazuju Prcičkama. Všechny díly jsou super - ten nejposlednější skoro nejlepší. Ve svý době to byl dost kult co?




Jak už jsem psala výše Pretty woman je můj zamilovaný film. Už jsem to tu někde určitě psala, ale před 17 lety jsme na ten film koukali fakt denně a uměli ho v podstatě zpaměti. Julie Roberts je mi sympatická a mám ráda i jiný její filmy, ale tenhle bude stejně vždycky top. Tak je jasný, že v sešitě se musela objevit. 





Tohle je fakt maličko úlet - skoro větší než Kassandra :-D. Leoš Mareš a jeho kožichy. Lži jsou jako déšť, co skrz na skrz tě promočí, Minuty se vlečou a Svalnatec. A koukejte, kde teď je:-D.




Enrique Iglesias. V podstatě od něj znám jenom pár písniček. Nicméně Hero a nejvíc vychytanej videoklip s Jennifer Love-Hewitt jsou pecka. 




Tohle je skoro záhada, jak jsem si to mohla nalepit, jelikož Pána prstenů nemám ráda (vůbec!). Je fakt, že to bylo ještě v době, kdy jsem neviděla ten poslední díl, tak jsem k tomu neměla takovou averzi asi ještě. Všechny díly jsem viděla v kině (což bylo taky naposledy, co jsem je vůbec viděla). Ve svý době (no možná i teď) dost pecka (pro fandy). 






Konečně něco, co mám ráda i teď a co mě těší. Hippies. 



Elvis - hlavně díky dědovi, co ho miloval. 



Stále trvám na tom, že ty šaty jsou dokonalý!!!


Španělsko, kde jsem do teď nikdy nebyla, ač jsem milovala všechno španělské a ze španělštiny dokonce maturovala. S tím souvisí i Venezuela a Guadeloupe. 



Další z věcí, které mi zůstaly. Třeba letos je Nirvana určitě moje nejposlouchanější kapela. 



Ženatý se závazky asi ani nemusím komentovat. Ale bomba na závěr, je opravdu bomba. Často jsme si se Sítou vymýšlely vlastní časopisy a webový stránky, kde jsme ze sebe dělaly hvězdy a tak. Tady můžete vidět názornou ukázku.

0 komentářů :

Okomentovat