pondělí 22. prosince 2014

Vánoce.

Dneska jsem dopoledne dobalila poslední dárky a podívala se na Sám doma 2. Začíná mi dvoutýdenní volno a cítím se báječně. Minulý týden byl fakt náročný a když si vzpomenu, jak jsem tahala tašky plné jídla a posledních dárků, potím se ještě teď!
Miluju svítící stromeček, horký čaj (nejlépe svařák) a vánoční filmy. Nejkrásnější čas v roce! 
Zítra mě čeká Štědrý den s K., ve středu ten pravý s rodinou a pak už začíná maraton rodinných návštěv. 
O víkendu jsme měli nakonec nad míru vydařený vánoční večírek plný zábavy a zajímavých komunitních zjištění (hahaha). Pekla jsem vánoční cheesecake s vaječným koňakem a brusinkovou omáčkou podle Brown eyed baker a byl báječný. Dostali jsme s K. moc pěkné dárky a "omylem" jsme darovali nejvíc sprostou hru (pro oživení vztahu doporučuju Koupelové hrátky - je to drsnější než čekáte). 

Jestli máte ještě nějaký volný čas na vánoční filmy a to, co dávají v televizi vás neláká, tak doporučuji Mupetí vánoční koledu, Na Vánoce budu doma a původního Grinche



Mějte letos krásné Vánoce a užívejte si společně strávený čas! 

0 komentářů :

Okomentovat