pátek 13. února 2015

Casual friday.

A máme tu zase pátek. Konečně. Tenhle víkend je docela pařící, tak jsem zvědavá, jak to přežijem. Od včera cítím, že na mě něco leze a jsem trošku nervózní z toho, že mě dožene chřipková epidemie. Dnes mám nicméně možnost to přepít s L. a zítra už větší sraz s kamarády. Držte mi (nám) palce!
Jaký jste měli týden? 

  • 30 days of yoga. Youtube kanál, který mi přijde fajn a který mě tak trochu láká k menší jógové challenge. 
  • Kamarádi Mary a Honza jsou od listopadu na Novém Zélandu a píšou o svém dobrodružství skvělý blog!
  • Dívali jste se jako malí na Strážce vesmíru? Pokud si dobře pamatuju, tak jsem to měla celkem ráda. Dost mě překvapily ty hrozné komentáře na csfd.
  • Od zítra jdou do prodeje lístky na Kryštof turné k novému cd (jupí!). 
  • Domácí mandlové mléko od Kitchenette. Jednoduché a docela efektní, co myslíte? 
  • Znovuobjevuji twitter. Používáte ho? Koho sledujete? Hledám inspiraci. 

0 komentářů :

Okomentovat