čtvrtek 5. března 2009

Remember. Memories. Retrospect.

Už před delší dobou mě tohle napadlo. Prostě jsem začala vzpomínat. Co jak bylo, co jsem jak chtěla, co jak vypadalo, co jak chodilo. A tak si VZPOMÍNÁM:


  • jak jsem chtěla oslavit narozeniny v McDonald´s

  • jak jsem chtěla letět do Argentiny

  • jak jsem si myslela, že můžu být zdravotní sestřička

  • jak jsem věřila, že přátelství je věčné

  • jak jsem si myslela, že mě jednou čeká něco “velkýho”

  • jak jsem věřila, že ten první je i ten poslední a jedinej

  • jak jsem milovala zelenou, protože dávali Esmeraldu a jak jsem nosila kšilt dozadu a lacláče protože dávali Divokýho anděla

  • jak jsem milovala Pretty woman a denně na to se Simčou koukala

  • jak jsem poprvý kouřila a už tehdy věděla, že kuřák ze mě nebude

  • jak jsem dostala první pusu a byla z toho úplně pryč

  • na svoje šílený “firt” po tequila party

  • jak jsem poprvé měla pocit, že dál už nebude a že dál prostě nemůžu

  • jak jsem šla poprvé s pravdou ven a přiznala, že mám problém

  • jak jsem poprvé cestovala sama a jaký úžasný pocit u toho měla

  • na to, jaký to bylo, když jsem vyšla ze třídy a věděla, že tu maturitu mám

  • jak jsem milovala Kelly Family a myslela si, že si vezmu Angela

  • jak jsem měla kapelu Mrtvoly a skládala se Simčou písničky

  • jak šťastná jsem byla, když si Míra Zápotocký vybral v 5. třídě mě

  • jak úžasný to bylo v sedmičce na lyžáku

  • jak jsem měla pistolku, tabuly a svoje imaginární kamarády Dádíčka a Holčičku, když jsem byla úplně maličká

  • jak smutná jsem byla, když 14.11.2001 zazvonil telefon a já ho zvedla

  • jak jsem se nechala ostříhat na krátko, po tom, co jsem viděla Lásku přes internet

  • jak jsem vystřihovala z časopišů a lepila si sešity

  • jak jsem poprvé četla Velké trápení a byla z toho úplně pryč

  • jak jsem zjistila, že se moje povídka stala povídkou měsíce a jak mi pak nabídli otištění jedné z nich

  • jak jsem si psala deníčky a myslela, že všechno je tak složité

  • jak jsem říkala, že se nikdy nebudu malovat, protože to není přirozený

  • jak jsem poprvé spustila Sims 2 a všechno fungovalo a já mohla hrát

  • a taky vzpomínám na loňský srpen, kdy všechno začalo být zase barevný a krásný





  • 0 komentářů :

    Okomentovat