neděle 1. března 2009

A tak pořád dál…

Neustále zjišťuju, že někdo někam odjíždí. Do Anglie, Španělska, Austrálie, USA - mě tahle možnost asi doopravdy nikdy nenapadla. I když je fakt, že po předloňském září jsem si říkala, že pokud se nedostanu na žádnou VŠ, tak na rok někam zmizím (no nakonec to všechno dopadlo jak dopadlo). Ve skutečnosti si samu sebe někde daleko a samotnou nedovedu představit - i když mě to opravdu láká (ale to, co si člověk umí představit nemusí nutně pak tak snadno zvládnout ve skutečnosti). Ale vážně vážně bych chtěla vědět, jak bych takovou situaci zvládla.



Od minula se nic nezměnilo. Stále nejsem překvapována a spíš mám pocit, že stále častěji na mě dopadají spršky vzteku. Někdy se zlobím, někdy toho mám dost, ale stejně si nakonec vždycky řeknu, že to vydržím a bude to zase dobrý. Nevím proč ale tentokrát si prostě tu “společnou budoucnost” opravdu dokážu představit a nechci o ní přijít (ať to stojí co to stojí). A tak se snažím a snažím a doufám, že jednou si toho bude všimnuto:-).



Objevila jsem spoustu nových věcí a ráda bych si spoustu věcí koupila. Konečně jsem si našla práci (ťuk ťuk). Tak doufám, že bude víc penízků (tím pádem i méně hádek) a budu moct dělat radost sobě i K. Jednou z mnoha věcí, které si chci koupit (mimo jiné: bílé tričko, barevná tílka, džíny, kraťásky, mikinu) jsem také objevila LUSH a tam spoustu úžasných věciček, ze kterých se můžu zbláznit. Nejvíc mě zatím zaujaly balistiky a želé mýdla:-). Taky teď pořád brouzdám po aukru - no a je toho prostě moc… hihihhi.



Prodávám telefonek. Snažím se koupit nějaký nový. Ráda bych zašla na Matějskou pouť. Chci si zaplavat v Aqua Palace. Chci se podívat do Dino parku. Ráda bych v létě letěla k moři. Těším se na první den v tričku, mikině a keckách. Těším se na procházky. Těším se na “Žilu” (snad nějaká bude). Chci běhat. Chci být šťastná a taky spokojená.




0 komentářů :

Okomentovat