pátek 11. září 2009

Chci nebo nechci....?

Včera jsem hodně přemýšlela a taky byla hodně zklamaná, naštvaná a překvapená. Někdy dlouhou dobu děláte určitým způsobem některé věci a pak se najednou zastavíte a ptáte se sami sebe jestli to takhle opravdu chcete....

Ztratila jsem F. a to asi nadobro. V podstatě nad tím ani moc neuvažuju a po většinu času dělám, že je mi to úplně fuk. Pak jsem ho včera zahlédla a najednou mi to chybělo. Chybí mi společný chození do knihovny, posezení v lesáči, večerní setkání na lavičce a posezení ve třináctce. Chybí mi společné filmové večery a taky "šílený vaření". Chybí mi někdo, komu můžu říct naprosto všechno bez přemýšlení. Je smutný ztratit nejlepšího kamaráda....

Hodně mě mrzí chování některých lidí a hodně přemýšlím o tom, jestli s nima chci vůbec trávit čas. Na druhou stranu jsem zjistila jak to ve skupinách chodí a jak naivní bych měla zase přestat být. Každopádně jsem odhodlaná nechat to být a neztrácet tím čas.

Často teď nejsem doma a pak mám kvůli tomu výčitky svědomí (jsem už prostě taková). Pak tu jsem a vidím jak zbytečné to je.... Žádný zájem, žádná radost - vůbec nic. Je fajn mít i "druhý domov", kde se člověk cítí dobře.

Vzpomínala jsem na to jaké to bylo, když jsem byla sama a přišla jsem na to, že svým způsobem jsem sama nikdy nebyla. Už hodně hodně dlouho jsem prostě nebyla jen sama se sebou a nezávislá na někom druhém (čímž nechci říct, že chci něco zahazovat a končit), jen by mě zajímalo jestli to ještě vůbec umím. Proto teď taky uvažuju o tom, co doopravdy CHCI a co vlastně vůbec ne.

Je zase zaří a to nebývá dobré. Přichází strach, konec, ale někdy taky něco nového..... něco barevnějšího.

Pojedu k moři (konečně dovolená), budu víc přemýšlet, budu spokojená a taky budu mít úsměv na rtech. Půjdu do zoo (konečně výlet). Konečně něco začíná....




0 komentářů :

Okomentovat