úterý 8. září 2009

A je to tu zas.....:-)

Tak vážení:-), máme tu zase jednou (po strááášně dlouhé době) nový layout. Tentokrát je zcela poprvé dílem Barbory (které tímto moc děkuji) - na její vlastní web se dostanete po kliknutí na její jméno ve sloupečku v Credits. Nemyslím, že by se tu jinak něco výrazně změnilo... Takže všechno při starém.

Prázdniny skončily a máme tu září. Bohužel i já (i přesto, že jsem vysokoškolák) už musím chodit do školy a letos to teda bude asi drsnej rok:-). Jsem ve třeťáku na našem drahém Jaboku (divnej název - já vím) a nakonec i na ETF (kam sem loni nechtěla jít - hahaha), takže je docela možný, že příští rok touhle dobou už ze mě bude skoro bakalář (když mi teda moje školní morálka vydrží). Zatím mě to docela hodně děší, ale říkám si, že to už k tomu prostě patří a že to nakonec bude OK.

Co se týče prázdnin tak nijak akčně jsem je teda neprožila a snad až teď se konečně někam vydám (myslím tím k moři). Zlato měl nemocnou nohu, takže nechodil a byli jsme na chatě, což taky nebylo tak hrozný nakonec. No ale uteklo to docela rychle no, vůbec nechci zimu - ach jo.

Víc se tady dneska rozepisovat nebudu, protože by to zas bylo zmatený a tak (nemám utříděný myšlenky). Takže spíš k tomu, co tu najdete a nenajdete. V podstatě až na Archív by mělo všechno fungovat (ten dodělám nějak časem, až nebudu tak líná). No a dneska už asi nestihnu nic světabornýho přidat, takže novinky příště.




0 komentářů :

Okomentovat