úterý 12. ledna 2010

Začínáme.

Nová doména. Nový styl. Teď, když sem píšu, o tomhle místě (až na jednoho člověka) vůbec nikdo neví. A v podstatě je jen na mě, kdo o něm vědět bude (z lidí, kteří mě znají). Všechny předchozí roky, co jsem psala blog a pak web jsem byla všem známým lidem na očích a nikdy mi to nevadilo - spíš naopak. "Tohle" byl pro mě vždycky určitý způsob sebe/vyjádření. Pak jsem začala chodit s K. a najednou se moje psaní stalo problémem. První přítel, který můj web četl a první, kdo s tím měl nějaký problém. Bránila jsem se, nechápala jsem a nakonec jsem skončila TADY - tak trochu v utajení:-).

Píšu už hrozně dlouho (někdy od listopadu 2003) a vždycky jsem měla takový menší pauzy, kdy jsem prostě neměla, co říct a nápady nepřicházely. Poslední dobou (hlavně při čtení ostatních lidí) mi psaní začalo chybět. Jenže nebylo psát kam a dlouho mi trvalo než jsem vymyslela tohle:-). Tak jsem si založila takovej pomuchlanej blok a do něj si psala všechny věci, o kterých se mi zrovna chtělo psát. Takže v příštích pár dnech budu mít, co dělat s vymýšlením a formulováním a dumáním. No a vy pak můžete číst a komentovat a já za to budu ráda. Zkrátka začínáme.

Tak tedy vítejte v Silencio Imperio (Říši ticha) a sdílejte se mnou moje myšlenky, nápady, sny a naděje.

0 komentářů :

Okomentovat