středa 17. listopadu 2010

Party day.

K. má dneska narozeniny. Takže chlebíčkujeme, pijeme "kubíčko", válíme se u pohádek a prohlížíme starý fotky, kde je ještě miminko. Přijde mi to dneska až takový vánoční :-).
Byla jsem na nejvíc důležitým pohovoru na pracovního asistenta - práci, kterou fakt nejvíc chci a která by mě fakt hrozně bavila. Do pátku budu vědět jestli jsem po měsíci konečně něco našla a nebo jestli mě fakt čeká mekáč nebo kasa v Albertu:-).
Koupila jsem letos první vánoční dárek.
A taky jsem konečně oběhala v jeden den podstatný věci, který jsem chtěla udělat.
O víkendu se chystám konečně na ty filozofický texty a potom už na tu prezentaci na bakalářku.
Ač nechodím moc do školy a práci pořád nemám, tak nějak nestíhám vůbec psát (ani sem ani do moleskinu - ach jo).
Péťa měla narozeninky tak jsme se zas jednou docela pobavili a zrušili (já teda docela pěkně). Konečně jsem někomu mohla dát velkej muffínek se svíčkou k narozkám.
Docela jsem teď zase začala číst - teď se prodírám Větrnou hůrkou.
Stále se chystám upéct cookies - jen teď nejsem tak často doma a nemůžu si na to najít čas.
Začínám docela vážně uvažovat o tom, že začnu běhat - akorát by se mi hodil nějakej parťák, co má fyzičku jako já (lépe řečeno, nemá žádnou fyzičku). Přivedla mě na to knížka od Murakamiho, co jsem teď četla:-).
No takže tak to teď se mnou nějak je.... Příště už snad dřív než po deseti dnech;-)





0 komentářů :

Okomentovat