úterý 23. listopadu 2010

Z celého srdce navěky.

Takovej den na nic dneska.
Včera jsem konečně měla možnost vyzkoušet ty pokladny v Tescu, kde si věci sami namarkujete a pak zaplatíte (hotově nebo kartou). Žádná pokladní, nic. Chvilku teda trvalo než jsme na to přišli a trošku nechápu jaktože se to nedá nějak "vošmelit", ale je to zajímavý.
Dneska jsem si byla pro výpis z rejstříku trestů. A vzpomněla jsem si jak jsem před dvěma lety na tom samém místě trnula jestli ho mám opravdu bez záznamu (:-D). Dneska mě to docela rozesmálo.
Už dlouhou dobu tu chci ventilovat nápad s Bazárkem. Říkala jsem si, že bych tady mohla prodat věci, co už nenosím nebo nechci za pár korun a poslat je zase dál. Tak se můžete vyjádřit jestli by o to byl vůbec zájem a já kdyžtak prohrabu skříň zase jednou:-).
Ač je to zvláštní (je listopad), tak mám v podstatě velmi dobrý období a jsem (dá se říct) šťastná (ťuk ťuk). Tak ať to vydrží (prosím)!
Těším se na hory. A teším se na narozky (a obvyklou procházku s teplým nápojem). Vlastně se těším i na Vánoce. Těším se na první výplatu a i když ještě ani nepadá sníh, tak zrovna dneska se moc těším na první jarní den.
Dneska je prostě den na postel, knížku a čaj.  
Dneska musím fakt fakt fakt dododělat a poslat ty věci na Dějiny filozofie!
Hrozně zanedbávám moleskine poslední měsíc a půl a nevim jestli si vůbec zasloužím nějaký nový... :-/.

Jsme jediné bytosti, které se smějí i pláčou.
Podle mě je to tím, že jsme jediné bytosti, které vidí rozdíl mezi tím,
jaké věci jsou a jaké by být mohly.
Slzy přinášejí úlevu. Smích přináší uvolnění.

(Robert Fulghum - Už hořela, když jsem si do ní lehal) 

0 komentářů :

Okomentovat