pátek 10. prosince 2010

Feelings.

NĚKDY: 

- mám takový vztek, až se mi rozklepou kolena
- mívám takový strach, že svět kolem mě se zastaví a vnímám jenom zběsilý tlukot svého srdce
- mám takovou radost, že musím skákat a vískat štěstím
- mě rozveselí úplná maličkost a já se musím nahlas od srdce zasmát
- je tolik různých pocitů, že nemůžu nic než plakat
- se i ve společnosti spousty lidí cítím hrozně osaměle
- se vracím do minulosti a znovu zažívám některé chvilky
- jsem nešťastná z lidí a věcí kolem sebe
- jsem smutná, protože oni už nikdy nebudou u toho nejdůležitějšího
- tolik miluju, až to srdce bolí
- jsem naprosto klidná
- už prostě nechci mluvit
- mám pocit, že úplně zešílím
- to jen bolí a pocity se nedostavují
- to je ono!

1 komentářů :

  1. Hi!my name's martina and I come from Italy...I'd like you visit my blog and if you want, follow me!I wait you and your tips! kiss kiss ;D

    OdpovědětVymazat