čtvrtek 16. prosince 2010

Meruňky. Bylinkový čaj. Zmrzlý prsty.

Právě jsem přišla z venku. Je tam krásně. Mráz, slučníko, spousta sněhu. Náš pes miluje venčení v zimě. Miluje sníh. Miluje tříhodinový čuchání všeho možnýho (zatímco já mrznu vedle něj).
Dala jsem si do misky milovaný meruňky, udělala jsem si hrnek sedmi bylin a jdu něco dělat. To do list je kupodivu docela proškrtán a to teď lítám všude možně, takže na nic nemám pořádně čas.
V pondělí jsem dokoupila poslední dárky, ozdobili jsme stromeček (a taky celý byt), takže teď už čekáme jen na příští pátek, pohádky a cukroví. Zítra si asi předáme dárečky s K. a příští týden mám nabitý dalšími srazy a předávkami dárků. Do toho poslední tři asistence v tomhle roce a balení na hory.
Koupila jsem si svoje první carvingové lyže a doufám, že se letos naučím i ty "pitomý" carvingový oblouky. Já jsem hold stará škola a tyhle novoty v malíku nemám :-D. Každopádně jsem si koupila nakonec ty o něco dražší než jsem měla v plánu, tak doufám, že na nich budu lyžovat hodně let. Jsem si dala sama sobě nejdražší vánoční dárek (hahaha).
No a teď už běžím využít svůj volný den a něco udělat, ať si můžeme užít víkend.

0 komentářů :

Okomentovat