středa 5. ledna 2011

První lednový.

Tak jsem se sem konečně dostala. Měla jsem rozepsané už dva články, ale nějak se mi je nepodařilo dopsat. Popřát jsem vám nestihla, tak aspoň doufám, že svátky a Silvestra jste měli vydařené a měli jste se fajn.

Já měla Vánoce fajn - jako vždycky (fotek dárků se ode mě nedočkáte, víte jak to se mnou a mýma fotka je). Co vám prozradím je, že jsem dostala spoustu knížek a krásnou flashku ve tvaru pandy (:-D). Na Silvestra jsme jeli na hory (s K. a dalšíma kamarádama). Měli jsme pronajatou chatu (kousek od Trutnova) na celý týden. Vyzkoušela jsem nový lyže, naučila jsem se "macháčka", hrála poprvé v životě ak(c)tivity (ano, jsem asi poslední člověk na světě, který to ještě nehrál) a rozjela to při karaoke. Taky jsme vyrazili s K. na výbornej oběd do "Grillu" v Trutnově a hrozně se hned 1.1. přežrali. Týden to byl krásnej, skvělej, nejlepší a za nic bych ho neměnila. Domů se nám v neděli vůbec nechtělo. 

Nevim jestli si dáváte nějaký předsevzetí vždycky - já to většinou nedělám (pamatuju si jen na jedno, bylo mi asi patnáct a vtipný je, že sem ho fakt splnila :-D). No každopádně letos jsem si ho netradičně teda dala a řekla jsem si že:
  • do konce ledna napíšu víc jak půlku bakalářky (!!!)
  • a začnu "trochu" sportovat a líp jíst 
Dneska jsem teda začala s tou bakalářkou (napsala jsem skoro celej úvod) a pomalu, ale jistě začnu zase psát psát psát (ach jo). I když lepší než učení na státnice pak!
Co se týče sportu tak začneme s K. plavat a od jara se chystám chodit běhat (fakt opravdu opravdu). No a co jsem se vrátila z hor, tak se jako snažim dodržovat ten jídelníček (včera jsem dokonce odolala mekáči a dala si místo toho bílou activii nápoj a celozrnej rohlík s lučinou a zeleninou). Koupila jsem si obrovskej ananas, chleba s vlákninou a fitness džus (co si ředim půl na půl vodou) a snažim se teda večer nejíst (což je pro mě asi nejhorší - zvlášť po tom, co na horách jsem jedla klidně i ve tři ráno :-D). Takže tak!

Načala jsem taky svůj červenej moleskine a zase hezky pravidelně píšu (tak jsem zvědavá jak mi to dlouho vydrží:-)). Mám taky konečně i pracovní diář (děkuju Ježíškovi Kíťě) a píšu si i všechny schůzky, doktory a tak. 
Brzy vás čeká seznam knih přečtených za rok 2010 a dneska i nějaká ta moje osobní fotka (hahaha).


0 komentářů :

Okomentovat