čtvrtek 19. ledna 2012

And I like it.

Zkouškové období v plném proudu.
Mám tak málo předmětů, tak málo zkoušek, tak hodně psaní a všechno na poslední chvíli.
Čas od času se objeví záblesk světla a já jsem za něj vděčná víc než si myslí.
Vím nebo vlastně vůbec nevím co chci?
Nakonec opravdu dávám dohromady nejlepší díly Muñeca Brava, protože jsem si na ně nedávno vzpomněla a víc než, co jiného mi to připomnělo pocity z oné doby.
Čtu jako o závod - kdykoliv a kdekoliv a je to jedna z mála věcí, které mi teď dělají radost.
Narozeniny byly letos zvláštní a trochu smutné (tak nějak).
Na Retro music jsem viděla TOHLE video (vždycky jsem tu písničku milovala) a díky tomu jsem pak viděla TENHLE film (milé milé milé).
Vrátila jsem se zase k Jefferson Airplane (ach ach ach<3)!
Díky Glee se mi asi poprvé v životě líbí písnička od Davida Guetty (:-D) -> TADY.
Někdy bych chtěla být jenom postavou v knížce.
Letos si chci zase konečně jednou udělat trochu času a něco napsat!

Dneska si udělám popcorn, zalezu si do postele a pustím si Amélii... 



1 komentářů :