pondělí 24. září 2012

Stěhujeme se.

Máme byt. Stálo nás to nekonečné hodiny hledání na internetu, desítky poslaných e-mailů, desítky zamítavých odpovědí, spoustu domlouvání a synchronizování časů a pouhé čtyři prohlídky bytů. 
Už jsem si začínala myslet, že zrovna teď, když byt opravdu chceme a můžeme si ho dovolit prostě nic nebude, ale nakonec samozřejmě bylo a dokonce jsem s tím spokojená a strach docela ustoupil (i když možná zase přijde). 
Viděli jsme byt šílený, drahý a malý. Byt velký, úžasný s terasou a malou zahrádkou za spoustu peněz, které nemáme a dva byty nám dostupné cenově a přijatelné vzhledem. Vyhrál to ten, co byl větší, co měl menší provizi makléři a ten, co byl blíže mé rodině a K. práci. 
Stěhujeme se do Hostivaře. Do bytu 2 + 1 s balkónem. S poměrně velkou kuchyní, kde budu kuchtit a velkou ložnicí, kde budeme lenošit a pracovat. Čeká nás tam ještě hrozně práce a hodně investic, protože kromě linky, lednice a pračky tam vlastně nic není. Jenže právě na tohle budování hnízda se já nejvíc těším. Takže teď veškerý čas trávím nad myšlenkami, co kde a jak. Co všechno vytvořím, koupím a kam to postavím. K. je zlato nejzlatější a dává mi v tomhle volnou ruku, protože ví, jak je pro mě zázemí důležité. Zítra podepíšeme smlouvu, o víkendu paní vyklidí byt a pak dostaneme klíče a všechno může začít.

A tak děkuji:

  • Carrie za objevení Pinterestu, protože kupa nápadů na zútulnění bytu už mi leží v likes. 
  • Ikee za nákupní seznamy a dostupný nábytek.
  • Posters.cz za super plakáty, co nám budou viset na stěnách.
  • Našim rodinám za maximální podporu a výpomoc.
  • Sama sobě za to, že všechno schraňuju (a teď to konečně využiju) :-D

Těšte se na první fotky z budování! ;-)

3 komentářů :

  1. Michelle, mám za vás radost. Už delší dobu jsem si tajně přála, abyste bydleli spolu, tak se mi tak trošku plná sen. :) A navíc miluju zařizování, tak se těším na fotky. Tak pravou nohou...

    OdpovědětVymazat
  2. Když to tady čtu (pravidlně :) ), vybavují se mi vzpomínky, když jsme s přítelem také začínali zařizovat byt .. Už je to tři roky.. Uběhlo to neuvěřitelně rychle! Budouvání hnízda je super i s omezeným rozpočtem (u nás to bylo to samé a proto jsme z každé věci, na kterou jsme našetřili a zakoupili, měli obrovskou radost) - jsem za vás ráda :)

    P.S.: pinterest je největší zlo - neuvěřitelný časožrout..trávím na něm víc času než na Facebooku :D

    OdpovědětVymazat