čtvrtek 6. září 2012

Září a všechno s ním spojené.

Obvykle ve mě září evokuje vzpomínky na školní léta - obzvlášť na ty první. Většinou píšu o začátku nového školního roku, loni jsem psala o blížících se státnicích. Letos se to celé nese v duchu hledání bytu a stěhování. 

Hledáme byt. Aktivně. O víkendu nás čekají první prohlídky bytů. Začínám z toho být nervózní. Od neděle mám tak trochu kámen v žaludku. Stěhování je naprosto zásadní věc a velká změna. Naposledy jsem se stěhovala, když mi bylo devět. Stěhovali jsme se z baráku, kde jsme bydleli s babičkou a dědou do 2+kk na sídlišti. Musela jsem měnit školu a rozloučit se s kamarády. Bylo to hrozný. Nesla jsem to docela těžce. I když nakonec jsem si samozřejmě zvykla. 
Teď mě čeká stěhování ze sídlištního 2+kk, kde bydlíme čtyři a pes už 16 let do jiného 2+kk, kde budu jen já a Kuba. Dá se říct, že si vlastně polepším - více místa, více klidu. Jenže.... Nové prostředí, nové věci a žádná rodina. Nesnáším změny a nesnáším nový věci. Nedovedu si představit, že sundavám fotky ze zdi a vyklízím skříň a poličky a všechno tím vlastně tak nějak mažu. Bojím se toho, jak to zvládnu a bojím se toho, jak to bude probíhat. 
Na stěhování s K. se samozřejmě částečně taky těším. Budeme spolu každý den, budeme mít konečně něco svého. Byt, co si vyzdobíme a vybavíme podle svého vkusu. 
Jenže strach teď prostě nějak převládá a nějakou dobu mi to zase potrvá.
Když přijde po delší době, zdá se vždycky horší než naposledy.

Nakonec si zvyknu (jako vždycky). Já vím.


* všechno ostatní o čem jsem chtěla psát, bude taky...

3 komentářů :

  1. Michelle, já se strašně těším, až najde ten príma byt a pak budete spokojeně žít spolu. A taky se těším na výročí, až popíšeš. :) Tak tfuj, tfuj, tfuj při hledání a šťastnou ruku při výběru!

    OdpovědětVymazat
  2. Strach zahoď, tenhle krok by dříve nebo později stejně přijít musel :) Neměj strach z neznáma, spíš se na něj těš, může ti toho spoustu přinést..

    OdpovědětVymazat
  3. Navíc ty fotky si klidně vezmi sebou a dej si je na zeď :-* :udělej si to podle svého,aby ti tam bylo fajn.

    OdpovědětVymazat