pondělí 3. prosince 2012

O bydlení.

Kupodivu jsem Vás zatím naším bydlením moc nezahlcovala, ač jsem to vlastně už několikrát slíbila.
Právě jsem přišla z práce, nafotila jsem celý byt a můžeme se na to vrhnout :-).

Začneme chodbou a mojí první oblíbenou částí bytu -> věšák a botník :-D. Byla to první věc, která nám to tady tak nějak zdomácněla. Necháváme si tady vzkazy a pokládáme různý věci, když přijdeme domů. Místo háčků na klíče máme ošatku.


Pak tu máme kuchyň - kterou mám ráda, protože je velká. Vaříme docela často, jíme tu o něco méně - většinou se přesouváme do obýváku k televizi. O jejím zvelebování už jsem psala. Co se týče vybavení, jsme už taky vlastně ve finále a máme snad všechno náčiní, které je nutně potřeba, možná i to, které tak životně důležité není. Skvělá je nástěnka, kterou jsme objevili v Jysku. Dají se do ní dát vlastní fotky, píšeme si na ní důležité věci, které nesmíme zapomenout a nákupní seznamy.



A obývák - nejobývanější část našeho bytu. Máme tu televizi, Playstation, knihovnu a můj notebook. Tady se válíme, debatujeme, čteme si, koukáme na filmy, hrajeme si a pořádáme párty. Asi týden už nám tu visí i velké obrazy z posters.cz, takže to tu vypadá více zaplněně. Vedle knihovny se chystáme přidělat ještě police, koupit nějakou velkou kytku na zem a koupit koberec přes ošklivé parkety.





PS: Někdy příště snad nezapomenu vyfotit taky ložnici :-D a o koupelnu možná ani nestojíte :-).

1 komentářů :