úterý 24. září 2013

Rýmička.

Mám rýmu a jsem závislá na Gilmore Girls.
Takže to je si tak vše podstatné, co se teď děje v mém životě :-D.

Dneska jsem měla začít s jógou po dlouhé době a kvůli rýmě se to muselo přesunout na příští týden. O víkendu mě čeká rodinná oslava a osamělý byt, protože K. jede na Moravu zase běžet Spartan race.
Jako každý rok jsme byli na Jiřáku na vinobraní. Letos nebyla tak velká zima a burčák se dal docela pít. Stejně jsme nakonec zakotvili v hospodě.

K. mě ukecal a poprvé v životě jsem viděla nějaký film o X-menech (ten z roku 2011) a protože se nám to hrozně líbilo, tak jsme se pak podívali i na Wolverina z roku 2009. Docela bych se podívala i na ty ostatní, tak si možná udělám X-men víkend.

Čas utíká naprosto zběsile a já už opravdu musím začít psát diplomku, na kterou kašlu. Konečně jsem vymyslela, o čem teda vlastně bude a co v ní bude. Dneska jdu na konzultaci a o víkendu aspoň kousek napíšu! Stejně to vidím na pár dní dovolené, protože jinak s tím pořádně nehnu.

S mamkou a ségrou plánujeme lednový výlet do Londýna na nákupy a památky. Tak jsem zvědavá, jak se nám zadaří.

Podzim je v plném proudu a já přemýšlím o zimním kabátu. Hrozně by se mi líbil nějaký ve stylu parky. A taky vyhlížím svetry. Svíčková sezóna už mi začala a zásoby v Ikee jsem si udělala.

Dneska kuřecí polívka. Konev zázvorovýho čaje a deka!

2 komentářů :

  1. Aho Michelle, snad podruhé za celou dobu, co tě čtu, píši komentář.. chci se Tě zeptat na tu jógu... chtěla bych s ní začít, mám totiž hrozně zkrácené svaly a v práci sedím celý den u PC... jestli je to dobrý nápad, a kde v Praze je to dobré a ne moc drahé... jestli teda můžeš poradit.. díky moc.. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Za sebe můžu doporučit www.yogaspace.cz (sídlí kousek od Švandova divadla). Jako začátečníkovy mi to tam moc vyhovovalo. Lekce mají 60 min. a 10 jich stálo 1100,-. Teď chceme začít chodit do Domu jógy, tak pak poreferuju. Sídlí na Andělu a Vinohradech, lekce mají 90 min. takže je to tam o něco dražší.

    OdpovědětVymazat