pondělí 4. listopadu 2013

Podzim.

Letos jsem doopravdy pochopila, proč má Jane tolik ráda podzim. Všechno to barevné listí, chladivý vzduch, slunce. Kdyby všechna roční období trvala přesně tři měsíce, jak to má být, tak by mi vůbec nevadilo, že se mění. První podzimní procházky v lesoparku byly naprosto úžasné. Říjen se přehoupl v listopad a brzo už přijde první sníh (snad). Poprvé jsem dodržela svůj plán a začala jsem kupovat vánoční dárky s předstihem, abych se pak nemusela tolik stresovat. Těším se na zdobení stromečku, pečení cukroví a vánoční výzdobu.

Před měsícem to bylo přesně rok, co bydlíme společně s K. Hrozně to uteklo a nic bych neměnila. Vzpomínala jsem na všechen ten bordel, o kterém jsem si myslela, že nikdy nezmizí a první týdny, kdy jsme obývali jen ložnici, kde byla postel a spousta krabic plných krámů. Když se tady rozhlédnu teď, tak je to až k neuvěření, jak jsme to tady zabydleli. Nedokážu si představit, že za dva roky to tady možná opustíme a půjdeme zase o dům dál, tentokrát už do vlastního.

Se změnou času přišlo více tmy a snad teď budu častěji pracovat na svém albu či něčem kreativním. Ráda bych už konečně dolepila všechny fotky a lístečky do našeho alba a udělala si v krabici více pořádek. Do konce listopadu bych taky měla konečně dopsat teoretickou část diplomky (proč se mi to zdá tak nemožné???)


Jak trávíte podzimní dny Vy?

 

0 komentářů :

Okomentovat