úterý 5. listopadu 2013

První halloweenská párty.

Potkala nás naše první halloweenská párty. Nejdřív jsme plánovali, že si kostýmy vyrobíme sami, ale nákup materiálů a doplňků by vyšel na tolik peněz, že se nám nakonec vyplatilo si kostýmy půjčit. Zavítali jsme do půjčovny u Holešovic pět dní před tím, než se párty konala. Ty halloweenské už byly dost vybrané. Taky mě docela překvapilo, že kostýmy moc neodpovídají fotkám na webu (hlavně, co se týče kvality). Dost už jich bylo viditelně opotřebovaných. Vyzkoušela jsem ty od Sněhurky, po víly až přes Alenku v Říši divů. Už jsem si skoro myslela, že si nic nepůjčím a půjdu ve vílím kostýmu, co mám doma už delší dobu. Nakonec mi paní dala černý korzet a sukni a bylo hotovo. K. si zkoušel zabijáky, Elvise i úžasnýho Supermana, ale nakonec chtěl jít se mnou v páru, tak si půjčil upírskýho hraběte.


Kamarádi, kteří tu párty pořádali šli za latexovou upírku a smrtku, která byla bezkonkurenčně nejstrašidelnější. Objevili se také mrtví vojáci, další upírka, zaječí miminko a zombík. Co kostýmy vyšperkuje jsou barevné čočky do očí – kluci vypadali vyloženě ďábelsky!


Výzdoba výborně odpovídala události – všude netopýři, kostry, vyřezané dýně. Jídla jsme připravili fakt hodně, další bylo přineseno a nechyběl ani krvavý punč. Mohu doporučit i sodastream cosmopolitan.




Příště by mohlo být dobré udělat párty ve více lidech někde v hospodě – kostýmy nás prostě hrozně bavili.

Pro mě to byla asi třetí párty v kostýmech a můžu říct, že mě to maskování fakt baví. Takže jestli plánujete Silvestra či oslavu narozenin, zkuste tomu dát nějaké téma – stojí to za to!

0 komentářů :

Okomentovat