neděle 19. ledna 2014

Lednová neděle.

Začali jsme s K. chodit na salsu. První lekce je za námi a byla to docela legrace. Líbí se mi, že lektor chce, aby jsme kroky dělali precizně a latin hudba, která byla  vždycky blízká mému srdci. Malá nevýhoda je, že je nás tam poměrně hodně a pokud člověk stojí zrovna vzadu, tak špatně vidí na předváděné kroky. Do techniky levé a pravé otočky jsem zatím nepronikla, ale chystám se na nějaký ten domácí trénink u youtube. Takže všechny čtvrtky teď máme do března zadané :-).

Za pět dní už budu v Londýně. Všechny lístky, letenky a mapy mám vytištěné, pojištění vyřízené. Nákupy i seznam pro nákup v Lushi mám celkem hotový. Zbývá mi už jen naplánovat jak budeme postupovat při prohlídkách památek a všechno bude připravené. Začínám se hodně těšit a doufám, že se tam bude všem líbit. Příští pátek dopoledne a neděli večer na mě myslete, až budu sedět v letadle. 

Zbavila jsem se posledního cukroví (díky kolegové v práci) a všechno sváteční je definitivně pryč. Přijde mi, že zima pořád nedorazila a vlastně by mě už možná ani nemrzelo, kdyby to takhle zůstalo. Je teprve leden a já už se těším na jaro. 

Máme lístky na Kryštof kemp a nemůžeme se dočkat srpna! Teď ještě zařídit Okoř a Majáles.

Poprvé Vám dnes také píšu ne ze svého starého notebooku (ten na mě teď trochu smutně kouká), ale ze staronového macu, který jsem po dlouhém přemýšlení koupila od své kamarádky. Hodně jsem se toho bála - ale ničeho nelituji. Byla to láska na první pohled. Je to hodně jiné než windows a spoustu základních věcí pořád googlim, ale zvykám si poměrně rychle (vlastně jsem vůbec nebrečela, že mi něco nejde a jsem od začátku hrozně nadšená). Je pro mě šokující výdrž baterky a všechny funkce trackpadu. A nemůžu se nabažit svítícího jablíčka. A tak nám do rodiny přibyl další apple. 

Objevily se nominace na letošní Oscary a mám za sebou shlédnuté první dva filmy. V pátek jsme byli v kině na Vlkovi z Wall street. Byla to pecka! Je to hodně sprostý - budete se smát, budete koukat s otevřenou pusou, budete si říkat néé tak to fakt néé. Tři hodiny utekly jako nic. Leonardo je výtečnej. Jděte na to do kina!!! No a včera jsem viděla Her. Velmi zvláštní film s poetickým nádechem. Mám tenhle typ filmů hodně ráda, ale myslím, že to nebude úplně pro každého. 

Za chvilku už mířím do kuchyně připravovat velkou nedělní snídani - vajíčka, slaninu a palačinky s velkou dávkou smoothie. Ráda bych dneska dodělala kuchařku pro L. a upekla nějaké cookies s pomocí nového robota. Nějaký ten díl Sherlocka a odpočinek před nabitým týdnem. 
Mám se zas o něco lépe. 

1 komentářů :

  1. Já nemám slov. Tolik bych toho chtěla napsat, ale...jsem nějaká ko. Doufám, že Ti tohle nadšení vydrží i nadále a užiješ si Londýn na maximum. #pusu

    OdpovědětVymazat