čtvrtek 13. února 2014

Zapečené nachos.

A máme tu další ze série vyzkoušených receptů. Tentokrát je to něco z Albert magazínu. V listopadu jsem začala vytvářet kuchařku pro svou sestru a kamarádku a jeden z receptů, který jsem jim tam přidala, byl právě tenhle. Už, když jsem ho opisovala, tak jsem si říkala, že to vlastně není špatný nápad a za pár dní jsem ho sama vyzkoušela. Teď v neděli jsem ho dělala znovu, jen s malou obměnou. 

Původní recept:
1 lžíce olivového oleje
100 g cibule
1 lžička mleté papriky
Slané nachos (115 g)
Jedno větší kuřecí prso (160 g)
Rajčatová pasata (400 g)
Cheddar (60 g)

Do pekáčku, který jsem ani jednou nevymazávala (ale možná by to za to stálo) jsem nasypala nachos a odložila stranou. Ve vodě jsem si uvařila kuřecí prso, které jsem pak nahrubo nastrouhala. Na pánvi jsem si rozpálila olej, přidala jsem cibuli a chvilku jí opekla. Na ní jsem nasypala papriku, přidala maso a promíchala - chvilku opékejte. Poté přidejte rajčatovou pasatu a nechte provařit. Směs dejte na nachos, posypte sýrem a chvilku zapékejte v troubě.




Inovovaný recept:
Pytlík a půl slaných nachos (balíček po 100g)
500g hovězího mletého masa
Loupaná rajčata v plechovce
česnek
koření (bazalka, oregano, na špagety)
celer
mražená zelenina (hrášek, kukuřice, mrkev)
cheddar
sůl, pepř

Nachos opět dáme do pekáčku a dáme stranou, troubu předehřejeme na 160 stupňů. Na pánvi jsem si osmahla do zlatova osolené a opepřené hovězí maso. Do kastrůlku jsem si dala vařit do vody mraženou zeleninu. Mezitím jsem si v robotu smíchala rajčata, česnek, koření, celer – směs jsem osolila a opepřila. Hotovou omáčku jsem pak přelila na pánev k masu a nechala chvilku provařit. Masovou směsí jsem pak přelila nachos, posypala jsem povařenou zeleninou a nastrouhaným sýrem. V troubě stačí tak 15 min. zapékat, aby se rozpustil sýr a vykukující nachos trošku zezlátly. 



PS: V sobotu se chystám péct ořechový dort podle Kitchenette pro mamku k narozeninám, držte mi palce!

0 komentářů :

Okomentovat