úterý 1. dubna 2014

Píšu diplomku.

Objevila jsem včera tenhle web a hrozně mi zvedl náladu. Ve značeném zoufalství a záseku 30 dní před odevzdáním, kdy mi chybí v podstatě celá praktická část práce, jelikož neumím dělat kvalitativní výzkum - mi tohle opravdu přišlo vhod!

Dneska zapečená polenta s lilkem a cuketou. K. se nějak netváří na vegetariánské dny, které bych ráda zavedla (tak ho musím nějak přesvědčit).

Objevila jsem ty nejkrásnější sukně na světě - škoda, že zrovna nemůžu nakupovat absolutně nic! AKARI - aneb originální sukně přesně podle mého gusta. 

Konečně jsme si objednali soukromý wellness do Zen studia v Holmes Place, co jsem dala K. k valentýnu. Relax nám určitě neuškodí. Teď už nám zbývá jen zarezervovat víkend v Českém Švýcarsku v lovecké chatě. 

Poslední díl HIMYM je na světě a klepe na dveře - ani se na něj nechci skoro podívat. Jasně ta poslední série byla naprosto o ničem - ale přece jen - jsou to Barney, Robin, Ted, Marshall a Lily. Bude mi to chybět.



0 komentářů :

Okomentovat