čtvrtek 5. června 2014

A tak žiju každý den...

Zbývá mi přesně 13 dní do obhajoby a taky možná 13 dní do úplného ukončení mých studií. 
V pondělí mě čeká sraz s Kíťou a F. - jsem hodně zvědavá, natěšená a skoro tomu nemůžu uvěřit. Iniciativa byla na straně F.
Začala jsem teď hodně jíst vajíčka - zvláštní. Znovu jsem si po mnoha letech oblíbila vajíčka na měkko - zvláštní.
Včera jsem viděla úžasný neobyčejný film o obyčejném životě jednoho morouse. American splendor. Dejte tomu šanci.
Zítra "PZ párty" - jdeme s lidma z práce ven. Vyšehradské hradby třeste se!
Na balkóně mám konečně vysazené bylinky - mátu, oregano, bazalku, petrželku a pažitku. Hurá!
Je červen! (čas nějak letí)
Oblíbila jsem si Noru Ephron a její knížky - příjemné čtení v angličtině.
Občas mě přepadne pocit, že stále nemám nic v rukou. Občas je mi smutno.
Málem jsem umřela na hot józe s cvičitelkou, která by si nezadala s vojenským generálem. Asi zůstanu u klasiky.
Vzpomněla jsem si na Treasure Isle a zjistila, že už není.
Tento týden jsem byla 3x v knihovně. 
Příští či přespříští rok v zimě Austrálie (?). 
Mám chuť něco začít hrát. Jen nevím, co. Budou Sims 4, slyšeli jste?
Skotsko bylo super, moje angličtina zas tak ne. 

A tak žiju každý den....

0 komentářů :

Okomentovat