úterý 12. srpna 2014

Burákové máslo a pohled z Kryštof kempu.

Po cestě z práce jsem si koupila 300 g pražených, loupaných, nesolených arašídů. Nemohla jsem se dočkat až je doma hodím do robota a konečně si vyrobím domácí burákové máslo. Je to snadné jak facka. Arašídy hodíte do robotu, zmáčknete tlačítko a sekáte. Sekáte a sekáte a arašídy se pomalu stávají pomazánkou. Já jsem je ještě jemně dosolila a přidala dvě lžičky javorového sirupu. Nejtvětší mňamka! Vypadá to, že burákové máslo už si asi nikdy kupovat nebudu. 

Ve schránce jsem dnes našla pohled z Kryštofkempu, co jsem nám poslala (moc často si sama sobě pohledy neposílám). Milým překvapením bylo, že na něm krom mého vzkazu byl i podpis od Richarda. Obdivuju jeho výdrž, protože podepsat takové množství pohledů muselo být náročné. Hned jsem měla lepší den.



Když jsem ráno v práci zasedla k počítači, hned první zpráva, kterou si přečetla byla ta, že zemřel Robin Williams. Vážně mě to překvapilo a taky rozesmutnilo. Deprese jsou hrozná věc! 

Poslední dva dny chytám na Cool(u) staré díly HIMYM a neuvěřitelně se u nich řežu smíchy! Úplně se v tom vidím. Vypadá to, že podzim bysme mohli věnovat repríze a staré dobré pětce. 

Dočetla jsem včera Útěk do divočiny. Před víc jak dvěma lety jsem viděla film, ze kterého jsem byla naprosto v tranzu. Nedávno jsem v knihovně narazila na knihu a v tranzu jsem byla znovu. Opět jsem přemýšlela o celé té cestě, o velké smůle, o osudu. Vřele doporučuju! 

Viděla jsem po dlouhé době film s Natalií Oreiro. Argentinské drama s názvem Wakolda. Nebylo to vůbec špatné. Líbilo se mi po delší době zase poslouchat něco ve španělštině a zase jsem si posteskla, jak jsem všechno zapomněla. 

Posledním tipem je výborná aplikace na sledování vlastních financí - Spendee. Používám jí denně a rozhodně stála za těch pár dolarů.

0 komentářů :

Okomentovat