pátek 29. srpna 2014

This Just Doesn't Seem to Be My Day.

Těžké ráno. Zhřešila jsem snídaní v McD. 
Pomalu a jistě nás opouští léto a na mě padá podzimní nálada (v  tom dobré smyslu).
Konečně jsem poslední dobou zase přesedlala ze seriálů spíš na filmy!
Do knihovny mi přibyla nová knížka Podivné město, teď si musím koupit ještě první díl, který mám jen ve čtečce - a to se vyplatí.
Od Gilmorek k Dawsonovy. A zjistila jsem, že sem fakt vyrostla!
Za minulý víkend jsem přečetla dvě knížky (takové ty, co se s nimi strašně rádi zahrabete v křesle a nemůžete vstát) - Zvláštní smutek citronového koláče a Baladu o smutné kavárně/Svatebčanku
Piknik, co jsem plánovala a tolik se na něj těšila nakonec nebyl (docela mě to naštvalo). Dlouho zase žádnou akci organizovat nebudu. 
Vařila jsem poprvé quinou. Pro začátek jsem zvolila formu salátu. Bylo to výtečné. Skočte si pro ní. 
Už jsem 21 dní v kuse šťastná a vynechala jsem jen jednou (zrovna na na výročí)! 
Nedávno jsem si uvědomila, že už víc jak rok a půl chodím na angličtinu. Kdo by to byl řekl.
Naučila jsem se konečně víc využívat Pinterest
Dala bych si zase nějaký filmový maraton, jako loni s novým Bondem. Nějaké návrhy? (Hvězdné války mi doma neprojdou.)
Cassida mě úplně nadchla svou odhodlaností a výdrží s Whole30. Neumím si vůbec představit.
U oběda jsme s kolegyněma debatovaly o tom, co jsme nosily, když jsme byly malý. Kde jsou ty časy lacláčů, elasťáků, zvonáčů, lakýrek, obrovských sponek s mašlema do vlasů, roláků a džínových sukní s volánama? 
V neděli bude Den nepřečtených knih. Loni jsem díky tomu dočetla Vzpomínky na Johna Lennona a letos se dám konečně do Murakamiho Po otřesech
Poslední srpnový víkend před námi. Tak si ho užijte!

0 komentářů :

Okomentovat