čtvrtek 11. června 2015

Makám na bicáku 11. a 12. + běhání

Jedenáctému tréninku předcházela dlouhá deseti denní pauza kvůli mé cestě do Lisabonu. Návrat byl krušný :-D.
Celý trénink jsem strávila s TRX. Cviky na břicho, nohy, ruce a záda. Neuvěřitelná makačka. Oproti poprvé mi šlo břicho mnohem líp než minule, nicméně na konci cvičení jsem při poslední sérii doopravdy potila krev a musela se hodně hecnout, abych to dala. Když nepočítám první trénink "smrti" :-D, tak tohle byl určitě ten nejnáročnější (možná to bylo i tou dlouhou pauzou). Ke třem klasickým cvikům na břicho jsme přidali ještě další, kdy jsem nohy dávala nejen pod sebe, ale ze strany k ramenům (na posílení šikmých svalů). 


Cviky na nohy. Další příběh plný bolesti :-D. Tři cviky z nichž ten třetí je ten nejbolestivější. Roznožování, přítahy kolen - všechno se zadkem ve vzduchu. Třetí cvik už ani nevím jak popsat. 
Bolavá jsem po tomhle tréninku byla slušně. Na druhou stranu už nikdy to není tak hrozné jako poprvé a je fajn, když cítíte, že se s tělem něco děje. 
Po cvičení jsem měla docela problém vyjít se na páse 10 minut :-). 

Pro dvanáctý trénink jsem si vybrala cvičení na bosu. Něco už jsme dělali - balancování na bose s dřepy a chytáním medicinbalu, který zdviháte nad hlavu, cvik na záda, kdy na bose ležíte a podáváte si s nataženýma rukama míček za zády a výpady. Nově jsem dělala dámské kliky o bosu (poprvé od chvíle, kdy jsem dělala kliky na prvním tréninku a umírala). Světe div se - ač jsem tomu nevěřila, tak jsem ty kliky zvládla - i když přiznávám na konci se mi ruce dost klepaly. Klasicky taky cviky na břicho nechyběly, včetně planku a nově jsem taky "plavala". Nějaké cviky a základní věci o téhle pomůcce najdete TADY. Oproti trx (které považuju za ďáblův nástroj) mám bosu docela ráda. 

Snažím se jíst víc vyváženě a omezit sladké (jak jsem si slíbila) a vcelku se mi to daří. Motivace je velká, tak to jde líp. 
Zároveň jsem taky dodržela slib ohledně běhání a v neděli vyběhla s Kíťou. Ukázalo se, že i když nevidím zas tak moc tělesných změn, na kondici se cvičení docela ukázalo a běželo si mi tak dobře jako nikdy. Hodně jsem omezila i chodící pauzy a víc teď běhám (jupí). Zvládli jsme 5 km a v neděli se chystám zas. 

0 komentářů :

Okomentovat