pátek 12. června 2015

Summer reading list - aneb, co budu číst v létě.

Momentálně dočítám Kingův Dallas 63 - knížku, která mě uchvátila od první stránky. Jestli hledáte něco čtivého na dovolenou, určitě neváhejte. 
Léto je pro mě, co se knížek týče, vždycky tak trochu speciální. Většinou je to období, kdy toho přečtu nejvíc - obzvlášť když jedu na dovolenou k moři (což letos jedu). Baví mě sepisovat seznam letního čtení a vždycky se těším do knihovny a s napětím očekávám, jestli ulovím všechno, co jsem měla v plánu. Letos jsem měla docela štěstí a sehnala všechno, po čem jsem toužila. 


  • Christopher McDougall - Born to run
    • Tuhle knížku už mám na seznamu dlouho a vzhledem k tomu, že jsem se teď do pohybu docela vrhla, mi přišlo fajn si jí konečně půjčit. 
  • Graeme Simsion - Projekt manželka
    • Tohle mi doporučil jeden ze seznamů, který jsem našla na Pinterestu. Má to být vtipné a trošku zamilované, což je ideální kombinace na léto.
  • Michel Faber - Někdy prostě prší
    • Četla jsem Kvítek karmínový a i když to pro mě nebyla knížka století jako pro většinu ostatních, ráda si od Fabera přečtu něco dalšího. Tohle je jeho povídková prvotina a jsem na ní hodně zvědavá. 
  • Lois Lowry - Dárce
    • Knížka, která figuruje snad na každém druhém seznamu knížek, co jsem našla na Pinterestu. Nejdřív jsem si tím nebyla moc jistá, ale nakonec jsem se nechala zlákat. 

Co budete číst v létě Vy? Napište do komentářů. Ráda se nechám inspirovat. 

0 komentářů :

Okomentovat